HTML

Hétköznapok tőlem,rólam,másokról,másoknak

csak tények és gondolatok :)

Friss topikok

  • Sheedy: Neharagudj, de a funky-s meg jazzes részt kihagytam, mert hogy őszinte legyek kicsit unalmas, meg ... (2010.03.23. 06:05) Siska vs. Fanka
  • Soprano: ez nem bosszú,hanem kicsit helyrerakom. ez jellemző is rá egyébként,van köztünk 8 év,mindig nyereg... (2009.04.03. 16:43) A fasz ki van már!
  • Soprano: mindenkinek van egy függősége,innentől kezdve eleve nincs értelme annak,ha valaki a másik ember eg... (2009.01.14. 16:04) Függőség
  • Soprano: áhh,ilyenkor már csak a hustleren normális műsor,azon meg nem alszok el :D (2008.12.16. 22:05) A barátságról majd később...
  • Soprano: öhmm,az ügyintézőssel nem erre gondoltam...:D na jó,felvázolom a szitut.bemegy a kövér pacák a ban... (2008.12.01. 23:49) 15-16 évesek vol 2. és a színészkedés

Linkblog

Dilemma

2009.02.03. 21:24 Soprano

Nem tudom miért,de kicsit félek. De az is lehet,hogy ez túlzás,inkább tartok. Valamitől. És nem valakitől. Fura,de én emberektől pont hogy nem szoktam félni. Igazából nem is mozgok olyan helyeken, ahol veszélyben érezném magam. A hely, ahol élek egy gettó, de mondjuk úgy ismerős arc vagyok, nem kötnek belém, mert nem vagyok újfiú, sőt 1-2 arcot ismerek is, akik előre köszönnek az utcán nekem. A hely, ami a munkahelyem (magyarán az gimnázium, ahol "tanulok") nem egy durva hely, nincsenek túl kemény játékosok, ha meg vannak is, én nem vagyok velük rosszban.

Nincs kitől félnem. Mitől félnem sem. Nem tettektől félek, hogy történik valami, vagy valaki csinál egy olyat, ami nekem nem jó (habár most pont aktuális volt,de erről inkább nem beszélek, elég kellemetlenül érint a téma és már egyébként sem aktuális, szeretném elfelejteni). Megmondom mitől félek: a döntéseimtől. De mondom,ez talán túlzás,sőt,még talán az is túlzás,hogy tartok a döntéseimtől,hisz veszély nem fenyeget. Fura,de nem tudom,hogy mit csináljak. Nincs semmi gáz,mielőtt még félreértenétek, sőt, pont a bőség zavarában vagyok.

A helyzet a következő: gyűjtöttem most egy kis pénzt. Nem talált pénz, nem is könnyen jött pénz, összegyűjtöttem. Félig-meddig meg is dolgoztam érte (valamilyen szemszögből nézve) meg hát ami maradt cashem eltettem. Gyűjtögettem, mint más a bélyeget. Nem kell ám hatalmas összegre gondolni. Egyébként azért csinálok most ebből nagy ügyet, mert nem sokszor esik meg,hogy gyűjtöm a pénzt. Mindig elherdálom, elköltöm gyorsan, vagy fogadok és nem jön be, vagy eliszom/elbulizom. Csak hogy ezt nem akarom elbulizni, mert gyűjtöttem, és hülyeség lenne. Mondom, nincs olyan sokról szó,viszont nem tudom mire költsem.

Venni akartam először laptopot úgy,hogy eladom a mostani gépemet mivel elég sok helyet foglal,hangos a billentyűzet és a szomszéd szobában éjjelente nem tud tőle aludni (jó,tudom,emiatt laptopot venni hülyeség,de ilyen gumis szar billentyűzetet nem akarok venni, meg megfogadtam,hogy nem költök erre a gépre egy fillért se és ezért billentyűzetet se veszek csak úgy elvből),kell majd a főiskolához egyébként is egy laptop,egy laptop kényelmesebb és a fő érv: az az enyém. Ez is az,ha úgy nézzük, de apám ha rossz kedvében van és berág rám, akkor hajnal kettő körül be szokott nyitni,hogy kapcsoljam ki a gépet és ne legyen bekapcsolva ilyen sokáig a számítógép,különben ki lesz baszva az ablakon. Kérdem én: milyen jogon? Ebben a gépben bennevan kb 40 ruppóm,igaz,szüleim is besegítettek anno,de a javarésze az én érdemem és én is vettem meg a hardvereket és én is szereltem össze a konfigot. De ha most "biznisszelnék" egy laptopot,azt már tényleg saját magaménak mondhatnám, és nem csak az előbb elmesélt dolog miatt lenne nekem fontos,hanem azért is,mert legalább büszke lennék rá,hogy igen, ezt én szereztem.
Viszont! Szembesültem vele,hogy a laptopok még használtan is drágák.És talán jobban járnék vele,ha vennék a gépbe egy gb ramot plusszban, viszont mondtam,hogy erre a gépre nem költök.

Közben jött az ötlet,hogy PS2-t is veszek,így hát mit tegyek?

-adjam el a gépet 40-50 rugóért és vegyek egy jó,de használt laptopot?
-adjam el a gépet,és az árából + a gyűjtött pénzemből vegyek egy kevésbé olyan jó laptopot meg egy használt PlayStation 2-t?
-adjam el a gépet,és vegyek egy nem olyan jó laptopot(de P4-est!),egy usb-s hdd-t és egy PS2-t?
-ne adjam el a gépet és vegyek PS 2-t?
-ne adjam el a gépet,fejlesszem 1 GB RAM-mal és vegyek PS2-t?

Az a baj ezzel,hogy így is elég sokat vagyok itthon, de elbulizni meg nem akarom. Ruhát most nem akarok venni, mostanában szert tettem pár új cuccra, de mint tudjuk, ruhából sosem elég.
Ha a felsoroltak közül tenném valamelyiket,akkor az mégjobban hazaszögezne...

Szóval, döntésképtelen vagyok,pedig arról van szó,hogy veszek valamit. De jobb egy rossz döntés is,mint egy semmilyen. Valami hasonlóképpen fogalmazta meg a mester is,Tony Soprano.

Így hát most lehet,hogy azt csinálom,hogy gyűjtögetek tovább és egyszer csak beüt az isteni szikra, vagy megvilágosodok,vagy nem is tudom, és normális dologra költöm el a pénzem.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soprano.blog.hu/api/trackback/id/tr25921182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása