HTML

Hétköznapok tőlem,rólam,másokról,másoknak

csak tények és gondolatok :)

Friss topikok

  • Sheedy: Neharagudj, de a funky-s meg jazzes részt kihagytam, mert hogy őszinte legyek kicsit unalmas, meg ... (2010.03.23. 06:05) Siska vs. Fanka
  • Soprano: ez nem bosszú,hanem kicsit helyrerakom. ez jellemző is rá egyébként,van köztünk 8 év,mindig nyereg... (2009.04.03. 16:43) A fasz ki van már!
  • Soprano: mindenkinek van egy függősége,innentől kezdve eleve nincs értelme annak,ha valaki a másik ember eg... (2009.01.14. 16:04) Függőség
  • Soprano: áhh,ilyenkor már csak a hustleren normális műsor,azon meg nem alszok el :D (2008.12.16. 22:05) A barátságról majd később...
  • Soprano: öhmm,az ügyintézőssel nem erre gondoltam...:D na jó,felvázolom a szitut.bemegy a kövér pacák a ban... (2008.12.01. 23:49) 15-16 évesek vol 2. és a színészkedés

Linkblog

Bemelegítés

2008.11.05. 00:52 Soprano

Rájöttem,hogy ilyen is kell.Mint ahogy már írtam is,nekem nem könnyű így leülni és írogatni,mert hogy a gondolatok a fejemben akkor motoszkálnak,amikor épp nem csinálok semmit,csak vagyok.Általában ekkor jönnek azok a kurva jó gondolatok,amiket ha megosztanék másokkal,talán még okosnak is tűnnék.Vagy okosabbnak.Nézőpont kérdése,de ezen most ne ragadjunk le.
Azért van ez,mert mikor leülök a gép elé,egyből msn,zene be,fel a netre,fórum,stb,de tényleg,nem is csinálok mást,csak felnézek fórumra(azt is hagyni kéne már a picsába,habár arra jó,hogy elüssem vele az időt,bár nem nagy idő,5 perc,amíg átfutom kedvenc témáim új bejegyzéseit,aztán közben meg 5-10 percenként frissítgetek,hogy megnézzem,hogy mi a pálya),de amúgy az msn meg a zene teszi ki az egész gépezést nálam.Ha msnen nincsenek,akkor általában blogolok vagy filmezek.Sopranost nézek,vagy valami filmet,amit nem rég töltöttem.Igen,töltöttem,nem vettem,mert én ilyen szemét geci vagyok,aki lop.Lehet elítélni,de végülis vágjátok,ha nem venném meg,akkor úgyse származna belőle pénzük.Ez nem olyan,mint amikor bemész a boltba és ellopod a nyalókát,amit a bolt tulaja megvett.Nem,én más által már megvett dolgot használok fel.Ő feltölti a cd/dvd tartalmát,hogy mi is élvezhessük,MI,VÉRMES KALÓZOK.Agyam eldobom,szoftverkalózkodásért is lehet 5 évet ülni,kicsit cinkes mi?
Gyilkosságért meg 8 év,elmennek az anyjuk picsájába.Ez a kurva törvény a kishalakra szállt rá.Példát statutál,mást nem csinál.Folyamatosan példát statuál,de az a baj,hogy nem annak,akinek kéne.Mert akinek kéne,azt úgysem basszák meg,mert félnek tőle.Szétbasz az ideg,de nem tudom,hogy miért.Kicsit jó érzés,de azért most jól esne valakin szétverni egy széket,vagy ilyesmi.A gyűlölet,ezt a francia filmet kezdtem el nézni,és belőlem is kiváltotta a film a lényeget,amiről szól,magyarán a gyűlöletet,pedig egy tök átlag dráma,frankó kis film,bár nem tudtam végignézni,mert az rw-m kissé karcos és a film 75%-ánál elkezdett beakadni,de kurvára,szépen be is fagyott.Aztán meg minden úgy belassult.Fifáztam spanommal is,aki megvert,ott se tudtam koncentrálni,sőt nem is akartam,csak játszottam,mentem össze-vissza,de értitek,az első gól is annyira potya volt meg ilyenek...második meccs meg 2-1 neki,1. félidő,laggolt mint a kurva anyja,ki is léptem a picsába,felmentem msnre,spanom nem,aztán meg most nekem sincs netem,egy txt-be
írom most a gondolataimat.Kicsit írok már a történésekről is.Mondjuk múlt hét meg az az előtti hét amit annyira beharangoztam.Na? Ez hogy tetszik?

Na szóval: Majdnem két hete,azaz szerdán kint voltam pár osztálytársammal,vittem egy kis cuccot is,de tényleg kicsit és mégis olyan ütős volt a cuccos hogy pfuuuu szóval csöppet beálltunk,aztán egy másik osztálytársammal vettünk közösben egy Martinit,de ő kitalálta,hogy az neki túl édes.Széép mondom,na ez tényleg telitalálat,rám maradt az egész,így enyhén spiccesen mentem haza.Jó este volt.Aztán csütörtökön mentem egy másik spanomhoz,aki igazából barátom,de a kérésére nem mondom ki a nevét,még csak álnéven sem,tudja ő,hogy róla van szó,nektek meg úgyis tök mindegy,a story a lényeg,nem igaz? Szóval oda meg én vittem egy üveg Martinit,egy pendriveot,2 dvd rw-t meg magamat.A pendriveon 10 sopranos rész volt,a két rw-t meg azért vittem,hogy írja rá ki,mert 1.nem jó az íróm 2.azért  vittem két dvd-t,mert nem vágtam,hogy melyik működik még...szerencsére az egyik működött,faszán ki is írtuk a cuccost,emellé még egy joey és egy two and a half men részt is,ezeket angolul,ami engem kissé zavart,mivel nem szoktam így filmet nézni,és angol tudásom is kissé romlott az utóbbi időkben,na meg mire a two and a half menhez értünk(ami őszintén szólva engem nem nagyon érdekelt,és nem csak azért,mert már be voltam állva,bocs Testvérem!) addigra már bennem volt egy üveg martini,így esélyem nem volt odafigyelni és megérteni...fél 7 körül már zsa volt haza,ekkor ment az utolsó busz,ugye ez október 23-ra esett,ezért a menetrend ilyenkor más,mint egy átlag hétköznapon.A péntek az nem volt semmi extra,felmentem egyik spanommal,és hárman,a span,a bp span meg én ünnepeltünk.Mostmár nem említek neveket,ha csak nem járulnak hozzá,de tényleg,mivel még magamat sem fedem fel,pont azért,hogy ha olyan rátalál a blogra,akit nem szerettem volna,az ne ismerjen fel.Meg hát így rá sem talál.Mert ha rákeresne a nevemre,és kidobná a blogbejegyzést,amiben a nevemet leírom,akkor már rá is találtak a cuccra.
Na szóval fent voltunk frankón bp-n,vittem 3 spanglit,amiből csak egyet tudtam/tudtunk elszívni,mivel: a bp span nem szívott még ilyesmit és büdösnek találta.Mindenkinek büdös a marihuána Vato,nem kell parázni! De azért örülök,hogy "az első slukk nem győzött meg".A másik spanomnak meg valami gyíkja volt,így nem sokat weedelt,egyedül meg elszívni elég volt azt.Aztán egyből már siettettek,hogy fuuuu akkor most inni kell.És tudjátok hogy van ez,ha már iszol,akkor sose tééépj!! Úgy kiokádod az aznapi kaját,mint annak a rendje.Ez nem vicc,komoly.Vannak olyan fazonok,akik bevállalósak,és nem érdeklik őket,ha meg hányni kell,kidobják,nem zavartatják magukat,csak én még nem vagyok annyira rutinos,tehát én inkább nem akarok hányni és kicsit szarul vagyok,meg úgy nem is tiszta semmi,bár ez a tény elhomályosítja rosszullétemet,éppen ezért nem vágom,mikor hányingerem van,csak az utolsó pillanatokban.Na szóval,sose tépj ivás után.Főleg olyan ivás után,amit mi lerendeztünk hárman.Az volt konkrétan,hogy vettünk egy üveg
36%-os hubertust,egy martini utánzatot meg még a spanomtól kapott pezsgőt ittuk meg.Szerintem nem tartott az egész piálás fél óráig.Fene abba a sietős fajtájukba...Vágjátok,elkezdtük a martini utánzattal,leszenvedtük az első kortyokat,ez mindig vízválasztó,vágjátok,száraz torokra sosem esik jól az első korty.Akinek igen,ott már gondok vannak.Szóval oké,megisszuk az első pohár martini utánzatunkat és máris vették elő a hubertust.Na,mondom ezt vártam.De tényleg.És akkor jött az első kör,ami egy jó feles volt szerintem,annyi tuti volt benne.Lehúztuk,habár én csak kétszerre,nem akartam,hogy rosszul essen.Aztán kis hatásszünet után jött egyből a második kör...Aztán egyből a harmadik,és nem fogjátok kitalálni,de rögtön követte a 4.kör is,mondván,hogy "már csak ennyi van benne? akkor igyuk meg!".Pedig én pihiztem volna.Egy fél órát tuti.Aztán kivégeztük a martiniutánzatot is gyorsan,hát hubertusra az kifejezetten kisérőjellegű volt,majd a végére az édes pezsgő,ami kurva jól esett,részben azért is,mert jóbarátomtól kaptam,és tényleg,nagyon nagyra becsülöm őt.Kicsit lökött,de én így bírom a búráját,nagyon csípem a srácot.Vágod,ő az a fajta,akihez ha elmész szomorúan a beszólásaitól könnyesre röhögöd magad és leszarod,hogy mi van nálad a háttérben,ott nála elfelejtesz mindent.Na szóval ő hozta a pezsgőt,és jól esett nagyon.Meg hát azért is esett jól,mert végülis lightos lezárása volt az egésznek.Aztán az egész faszául összerázódott bennem,a frissen zabált lasagne is még a gyomromban volt igencsak,és meg nem mondom nektek mikor,mivel az időintervallumok hosszúságára nem emlékszem,nem tudom megmondani,ezért azt mondom,hogy egy órán belül a móricz körtér egyik beeső részéénél ki is dobtam a cuccot,elég szar volt.Utána beültünk a lépcsőházba,bp span ott hagyott minket,még 3 körül elnéztünk az aranykorsóba,és egy óráig kortyolgattam a baracklevet,közben meg etettük a zenegépet,ő meg nyomta nekünk a zenét.

Vato! Most lehet,hogy fájni fog,de kimondom.Ez most itt az őszinteség blogja,amit nem mondanék ki,mert annyira rám tartozik,azt nem fogom máshogy kimondani,szóval amiket írok,az mind igaz és szívből szól,mind őszinte,hazugság nem lesz,inkább azt le se írom,ahol ferdítenék.Na akkor: az a helyzet,hogy én nagyon szeretek járni bp-re,de tényleg,szeretem bp-t úgy ahogy,a nagysága megfog meg minden,meg feelinges,hogy tudatosan egyik helyről a másikra megyünk,meg gellérthegy,stb,de azért kurva szar ám nekem.Illetve nekünk,mert hát most más is érintett volt a dologban.Tudod milyen szar az,amikor felmegy az ember szülinapot ünnepelni,aztán a barátja azt csinálja,hogy bedugja
az mp3 lejátszó fülhallgatóját az mp3-ba,fogja a kis italát és átül másik padra zenét hallgatni??? Elzárkózva! Ez kurva szar,és ezért mentem fel? Mert az még oké,hogy nem téptél testvér,ne is tépjél,nem olyan jó dolog az,ahhoz már be kell függni,hogy a cuccot igazán élvezzed,ez az igazság,én is ezért állok le róla.Vagy álltam,így helyesebb talán.Szóval,az nem baj.De ez mi már...és akkor összenéztünk...tudod kivel,nem írom le a nevét.Eléggé pofátlan dolog volt,és az a gáz benne,hogy nem is vágtad.És miért? a kibaszott zene miatt.Születésnapomat ünnepeltük,és nem tudtad elviselni,hogy Akkezdet Phiait hallgattunk...nem,még akkor sem nyelted le,"hallgassátok köcsögök,én félrevonulok,hallgatom a saját zenémet".még akkor is gázos,ha csak úgy ott vagyunk haver! ez tudod mi? ez a közösségrombolás.és még ráadásul ünnepeltünk is.születésnapomat.18-at.egyébként mennyi ötletem volt arra is,hogy hogyan ünnepeljük meg,aztán mi lett belőle...mindjárt rátérek erre is,csak hadd fejezzem ezt be.
ilyen mp3 lejátszós akciód már volt régen is,mikor benyomtad a zenét aztán táncoltál rá.csak olyankor azt felejted el,hogy olyankor kizárod a külvilágot.és mert ha ott van körülötted 1000 ember,akiket nem is ismersz,hát oké,de ketten voltunk,és ez majdnem azzal ér fel,mintha mondjuk odébb mennél 100 m-re,és bár látlak téged,de kommunikálni
még se tudok,max ha kiabálok.és te mindig elmész ha közelítenék,és akkor még legyek megtisztelve talán ha közelebb mehetek? vagyis ha kiveszed néhány mp-re a fülhallgatót,hogy halld,amit mondok.nem szimpi na,de nem szóltam érte se akkor,se a mostani alkalommal,nem akartam ünneprontó lenni.aztán ne is beszéljünk arról,hogy péntek volt...másnap szombat,nincs iskola,semmi kötelezettség vágod? de te 2-kor úgy elhúztál mint a pinty,leszarva minket.tesód hívott.ja.csak azt ne kajáltasd már be velem,hogy a tesód diktál feletted.na,azért átérezhetnéd egyszer,hogy milyen a lépcsőházban fagyoskodni úgy,hogy vágod,hogy a vonatod még csak 2 óra 40 perc múlva indul.addig meg zombultunk mert készen voltunk.zombik voltunk és fáztunk.ott ültünk a lépcsőn baszod,mert kurvára cserben hagytál minket.jóó,ne írjuk a számládra,végülis ha maradtál volna,a zombulás maradt volna,meg a fázás is,de mégis...most eltekintve ettől az esettől,volt már máskor is rá példa,hogy otthagytál 2-3 körül,én fasz meg még haza is kísérletek téged jóindulatból,meg azért,mert úgysincs már tennivalóm,baszod...még haza is kísértelek.pedig simán lehetett volna az,hogy jól van,én megyek a keletihez leszarom,csácsá,de nem,hazakísértelek.ezzel ellentétben te még egyszer sem jöttél ki velem még a keletiig sem.pedig még bérleted is van! és az a 10-20 perc igazán nem ártott volna szerintem,főleg úgy,hogy én még fél órát várok a vonatra,aztán 1 óra 15 perc az út kb,és még az állomásról is 20 perc hazaérni.és hajnalban kibaszott hideg van,tudod.te meg arra nem voltál még képes,hogy kigyere a keletihez velem busszal,aztán meg vissza is mentél volna,a móriczról meg kb 100 m a lakhelyetek.pontosítok! egyszer régen még
kijöttél,de akkor se jöttél el a vonatig,még a pályaudvarra sem jöttél be,mondván hogy utolsó metró,még el kell érned...azt se vágtam,hogy minek metrózol mikor 1.úgyis át kell szállnod 2.egyenesen megy busz a móriczra a keletitől.ja,és ilyet szóltál,hogy nem akarsz 11 után buszozni,mert vannak rosszarcú alakok.abba bele sem gondoltál,hogy én visszafelé mindig busszal megyek,ez kb hajnali 4 óra magassága és hogy ráadásul én még csak nem is vagyok pesti,tehát ha kirabolnak,akkor én baszhatom,nem sétálhatok haza,max vissza a móriczra,hogy barátom,engedj be,valahol muszáj aludnom.kb.szóval,zavar,hogy sosem várod meg,amíg én hazamegyek,max nagyon ritkán,mikor úgy elhúzódik a piálás,hogy még 4-kor kint vagy,és akkor megvárunk egy buszt a móriczon.de azt is a móriczon,mert amúgy hazakísérlek vágod,ez a minimum.és egyszer volt csak,hogy kikísértél a keletihez,de akkor sem vártad meg a vonatot,rohatnál haza,és már ez is nagyon nagyon régen volt...talán egy válogatott meccs után.
aztán: azért nem szeretek még bp-re járni,mert elbaszok egy ezrest meg két órát arra,hogy utazok.aztán még egy ezrest,hogy metron meg minden faszomon utazzak és emellé még piára is költsek.ezzel nem is lenne semmi baj,ha mondjuk az lenne a módi,hogy egyszer te jössz hatvanba,egyszer meg én megyek bp-re.máris jobban hangzana.
aztán megisszuk a piát és annyi a program,hogy fagyoskodunk.télen mindig ez van,mert nyáron még tök okés is a dolog,vágod? de télen??? most 14-én megyünk Diggiemanra.nem csodálom ,ha megsértődsz azokon,amit írok.ismerlek már annyira,hogy keményfejű vagy,bepöccensz és olyanokat vágsz a fejemhez,hogy "akkor ne is beszéljünk mostmár".érted,a barátodnak mondod ezt.holott csak annyi az egész,hogy fáj az igazság.nem vagy hozzászokva,hogy kertelés nélkül megmondják neked a frankót.szerintem kurvára nem vagy hozzászokva.de ne félj,majd az élet megnevel,hozzászoksz ezekhez is,és talán rájössz,hogy nem mindig a te gondolatod érvényesül.sőt,tuti lesz olyan is,amikor inkább kussolsz,mert ha elmondanád,hogy szerinted nem így van,akkor már egy késsel át is metszenék a torkodat.nem kívánom,hogy ilyen helyzetbe kerülj,de szerintem lesz ilyen.szóval,14-én Diggieman,és nem az lesz,hogy megnézzük a diggiemant,aztán meg zúzunk ki piálni és megint fagyoskodunk.faszt! bentmaradunk,ülünk a picsánkon és hallgatjuk a vinyl warriorst.minimum 4-ig ott maradok bent,az hót ziher.közben meg fogyasztom az akciós piákat,elvileg italakció lesz.szóval,nem fogok kint fagyoskodni,ott bent lazulok,kész.sokkal jobb.26-án meg Brand New Heavies lesz,az után meg egyből húzok is haza,ott piálást sem tervezek,csak megnézem már a BNH-t,előtte esetleg 1-2 sörről lehet szó.Folytatom,figyelj! szóval,visszatérve arra,hogy hogy is ünnepeltünk...felvetettem,hogy gyerünk vmi szórakozóhelyre,discora gondoltam.te már egyből mondtad is,hogy akkor nem jössz.kicsit sértve éreztem magam,mert gondoltam,hogy ennyit már igazán megtehetnél...akkor is sértve éreztem magam,mikor elmondtam,hogy olyan szülinapot akarok,hogy kivenni egy lakást,aztán ott pia,ganja,jó nők,party minden,te meg mondtad,hogy arra sem mennél...mert ugye mondtam,hogy itt lenne 60-ban,ez alap.de meggyőztetek,hogy bp-n legyen,még mondtátok is,hogy álljátok az utazásom.és sehol semmi nem volt,lófaszt sem álltatok,csak bekamuztátok,hogy elmenjek bp-re.és kb azt csináltuk,amit itt 60-ban is megcsinálhattunk volna,csak nem kellett volna annyit járkálni,meg talán itt nyugisabb is a dolog.
szóval,az utazásra elköltött ezrest meg 2 óra hosszát most ne számítsuk bele,ha te jönnél,neked is ugyanez lenne(csak hogy piálni még nem jöttél,pedig nem egyszer hívtalak már,csak te nem akarsz/nem akartál sosem jönni.hát milyen dolog ez?),de az,hogy fagyoskodunk kint,meg hogy 2-kor lelépsz és egyedül hagysz meg ott fázok egyedül,na ezek nekem nem hiányoznak.néha bosszúból szoktam gondolni,hogy egyszer te is érezd át,de tudod mit? ne érezd át.ne kívánom senkinek,elég szar dolog.és még nyáron is,nem hogy télen...
szóval,amit mi csinálunk általában bp-n,azt itt is meg lehet csinálni 60-ban.és ha hárman akarunk piálni,akkor sokkal előnyösebb lenne,ha te jönnél le,és akkor nem kéne két embernek is fizetnie azért,hogy fent igyon bp-n.itt is lesz tesco,7-én nyílik,elmegyek,megveszem a piát,aztán elfogyasztjuk,ennyiii.itt hatvanban is vannak boltok,itt is lehet venni dohányárut(szivart is!) és itt is ki lehet ülni bárhová.és te,annyira megértő lennék veled,ha tényleg kajak jó helyekre járkálnánk.de sosem voltunk még sehol a zp-n kívül.ja,alcatrazban,de ott is koncerten.szóval,ha nem koncertről van szó,akkor simán lehet itt 60-ban is piálni.jaa,csak hogy ez neked nem kényelmes? bocsánat,nekem sem volt eddig kényelmes,de sosem vinnyogtam.csak most...mégegyszer hangsúlyozom,szeretek bp-re járni.csak ami sok,az sok.az a gáz,hogy nem érzed át ezeket,és ha most bepöccensz erre az írásra,akkor egy kicsi megértés sincs benned.így hát kérlek legyél megértő,és egyezzünk meg majd,mert nekem az bejövős amit csinálunk,csak az nem,ahogyan.azt már nem is mondom neked,hogy gyerünk discoba,bp-n annyi jó disco van,de te voltál egyszer discoban,aztán kész,egy életre eleged is lett belőle,holott pont nem az a lényeg,amire te figyeltél.
ilyen beülős helyeket meg azért nem mondom,mert kurva drágák,még a kocsmák is.az ilyen legalja kocsmák,meg hááát...na ne,oda már tényleg ne menjünk.öreg alkeszek közé,az már túlzás lenne.
egy szónak is száz a vége: nem fogok többé fagyoskodva órákat várni a vonatra.jaaa,mégegy dolog: mindig megalázol.megalázol,hogy késel,és ha felhívlak,hogy hol vagy,akkor én kapom a lecseszést,és hogy nem muszáj ám kimenned,meg ilyenek.ez tisztára olyan,hogy még én érezzem magam megtisztelve,hogy te méltóztatsz kijönni elém.most hadd ne mondjak példát,kicsit lelkiismeret-furdalásom van emiatt is,mert kicsit égetlek,nem akarlak mégjobban égetni.egyébként nem sokan olvassák a blogot,akik meg vágják,hogy kiről is van szó,azok meg a barátaim,előttük simán elmondanám ezt,ha ott lennél te,meg ott lennének ők.simán elmondanám a kínjaimat ugyanígy.de ezt most tényleg ki kellett magamból írni.és lám lám,mégis csak tudtam írni...gondolatok nélkül...pedig csak cselekményeket írtam.na jó,ennyi elég volt ebből,még lezárom soraimat pár történéssel.
szóval miután ez a péntek megtörtént,utána volt egy hétfő,ahol kimentem egy osztálytárslánnyal tépni meg piálni.aztán még szerdán iszonyatosan betéptem egyik osztálytársammal és egy jóbarátommal.berúgni már nem nagyon sikerült,mert a jagerutánzat elég szar volt...még almával is.azért faszául elment az idő.ja,és 18 lettem szerdán,pont egy héttel ezelőtt volt.és most látom,hogy már 45 perce november 5. van,tehát 45 perce már a padtársam,akit említettem,szóval 45 perce ő is 18 éves már.isten éltesse sokáig! egyébként újra a régi színben van,nyoma sem látszik a betegségének,újra a régi,nagyon örülök neki hétfőn meg elmentem spanyol órákról,nem akartam felelni,kedd reggel beugrottam dokihoz,kamura kértem tőle igazolást,bár megvizsgált meg elvileg azért is mentem,hogy átírjon másik dokihoz,de megmondta,hogy 19 éves koromig maradhatok nála.szóval,zsír minden,van igazolás.

ma meg írok dogát matekból és magyarból,egy szót nem tanultam már megint...a lustaságom határtalan.erről is fogok írni,mert nem tudom mi lesz ennek a vége.
most van 0:48,8-kor kelek,tehát úgy cirka 7 órám van aludni,azt hiszem elég lesz,bár tesizni nem fogok,az lesz az első óra.ejha.de reggel még fürdeni is akarok,tehát legyen inkább akkor fél 8,és akkor csak 6 és fél óra.nem baj.kibírom.bár jó lenne már egyszer úgy istenigazából 9 órát aludni,és másnap kényelmesen felkelni...ma sem 6 és fél órát terveztem,hanem 8-at,de mindig így alakult.azok a kurva 5 percek,ugye? ja,basszák meg.de mostmár középsőujj nekik,mert itt tényleg zárom soraimat,elbúcsúzom.A bemelegítés megvolt,ám újabb bejegyzés most nem lesz.

na peace!
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://soprano.blog.hu/api/trackback/id/tr41750478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K0k4n · http://kokan.blog.hu/ 2008.11.05. 17:16:42

Elég durva módját választottad, hogy elmond mit érzel/gondolsz. Szerintem néha jó, ha ilyen dolgokra csak rávezetjük a másikat :)

Soprano 2008.11.05. 17:20:02

ez durva? szerintem sokkal durvábban is el lehet mondani,sőt,szemtől szemben mégdurvább.tegnap kurvára pipa voltam,ki kellett magamból írni,és mint megmondtam,ez az őszinteség blogja,nem fogok kertelni.nem beégetni akartam,csak elmondani a tényeket.aztán visszaolvasva már tényleg durva lett,de törölni mostmár nem fogom.
süti beállítások módosítása