HTML

Hétköznapok tőlem,rólam,másokról,másoknak

csak tények és gondolatok :)

Friss topikok

  • Sheedy: Neharagudj, de a funky-s meg jazzes részt kihagytam, mert hogy őszinte legyek kicsit unalmas, meg ... (2010.03.23. 06:05) Siska vs. Fanka
  • Soprano: ez nem bosszú,hanem kicsit helyrerakom. ez jellemző is rá egyébként,van köztünk 8 év,mindig nyereg... (2009.04.03. 16:43) A fasz ki van már!
  • Soprano: mindenkinek van egy függősége,innentől kezdve eleve nincs értelme annak,ha valaki a másik ember eg... (2009.01.14. 16:04) Függőség
  • Soprano: áhh,ilyenkor már csak a hustleren normális műsor,azon meg nem alszok el :D (2008.12.16. 22:05) A barátságról majd később...
  • Soprano: öhmm,az ügyintézőssel nem erre gondoltam...:D na jó,felvázolom a szitut.bemegy a kövér pacák a ban... (2008.12.01. 23:49) 15-16 évesek vol 2. és a színészkedés

Linkblog

A barátságról majd később...

2008.12.15. 01:49 Soprano

Tulajdonképpen ez a legszarabb.Ez,amikor tudod,hogy aludnod kéne,mert reggel 6-kor kelés van,és azt is tudod magadról,hogy még 8-9 óra alvás után is elég nehezen tudsz felébredni.
Én pont ilyen vagyok.Csomószor aludtam már el úgy,hogy felkeltett az óra csörgése (ami egyébként a telefonom,de ha már ennyire beleivódott a vekker a magyar nyelvbe,akkor használjuk ezt,egyébként sokkal feelingesebb lenne vekkerre kelni), ám mégis lenyomtam és visszaaludtam.Olyan is volt már,hogy a telefonom ébresztője kikapcsolt magától.Mert hogy ilyen ez.Legalábbis az én telefonom ébresztője így működik.Kb. fél percig csörög,utána meg elhallgat.Én meg annyira kómás voltam,hogy nem érdekelt,vagyis érdekelt,de úgy voltam vele,hogy hadd szóljon,mindjárt felkelek és leállítom.De mikor elhallgatott,akkor még félálomban voltam és szemem csukva volt,így paff,visszaestem édes álmomba.Végülis nem volt rossz,mert nem mentem be akkor épp suliba és utólag adott igazolást a doki,szóval le volt ám zsírozva minden.
Csak most nem suliról van szó.Pontosítok:nem a jelenlegi sulimról.Most nem a BJG-be megyek,mint mindig,minden hétköznap reggel,általában 8-9 vagy 10 előtt pár perccel.Most az ÁVF-ről,azaz az Általános Vállalkozási Főiskoláról van szó,mert hogy reggel oda megyek nyílt napra és a nyílt nap 8-kor kezdődik.Így sem fogok beérni időre,de az a kis késés nem olyan nagy gond.Egyébként velem jön egy igen jó barátom is,így ő is lógni fog suliból.Ez a nyílt nap annyiból jó,hogy lehet lógni a suliból meg hát mégis csak választani kéne egy jó fősulit és az itt szerzett tudás majd a későbbiekben hasznomra vállhat.Mindenesetre lényeges,hogy olyat tanuljak,ami tényleg érdekel és amit tényleg fogok használni.

Szóval,most az van,hogy 1:08 van,már aludni akartam és már feküdtem az ágyamon a sötétben,amikor konstatáltam,hogy kicsit sem vagyok álmos.A sok koffein miatt van.Ma debobtam 3 kávét,és nem csak a fejemben érzem,hogy tényleg van is hatása,hanem most a gyomromban is,mert szinte szétmarja a gyomrormat a gyomorsav,és ugyan az is közrejátszhat,hogy nem vacsoráztam semmit,csak egy csomag chipset ettem filmezés közben,igazából úgy gondolom,hogy a kávé savassága az,ami most öldösi a gyomromat.De azért fura,mivel ilyen még sosem volt.Vagy legalábbis nem sokszor.Azért is fura,mert az első kávémat délben ittam,amikor felébredtem(igen,nálam ez hétvégenként egy teljesen szokásos kelési időpont),egyet mamámnál úgy 2 körül és egyet 3-4 körül még itthon,mikor hazaértünk.Mondjuk rendes kávét csak mamámnál ittam,a másik kettő az Jackobs 3in1 volt,aminek hatása kb. egyenlő a 0-val.Most pedig nem bírom tovább,kimegyek egy bögre tejért,mert már rendesen fáj,ahogy marja a gyomrom és a torkom is a sav.-----------Visszajöttem,és úgy érzem kicsit sikerült eloltani a tüzet a gyomromban,így már sokkal jobb.

Kicsit fura most,nem csináltam még olyat,hogy egy blogbejegyzésért felkeljek,bekapcsoljam a gépet és írjak.Most úgy éreztem,egyszerűen írni kell.Egyébként szerintem jól döntöttem,most amúgyis mit csinálnék az ágyban? Na jó,itt most tippelgetnétek biztosan, de amúgy jobbára nem csinálnék semmi különöset,feküdnék és várnám,hogy elaludjak,de ez két tényező miatt nem jönne egyhamar el,és ez a két tényező a koffein,a másik meg a gondolkodás. Általában,ha gondolkodok,akkor rákoncentrálok a témára rendesen és olyankor nem tudok elaludni.Persze,ha álmos vagyok és úgy próbálom ezt végbevinni,akkor maximum csak kitolom az elalvásom időpontját egy picivel.És most végre ásítottam egyet,ez jó jel.Közben már 1:19 van,ami azt jelenti,ha most ebben a pillanatban kikapcsolnám a gépet,lefeküdnék és azon nyomban el is aludnék,akkor 4:41 percem lenne aludni.Az persze,hogy lefekszem és egyből elalszom valósággal lehetetlen most ebben az állapotban.Pár perc kellene,de most érzem,hogy kezdek kicsit bekábulni,érzem,hogy kezd rájönni a szememre az álmosság,őszintén szólva örülök neki,remélem a tej is segíteni fog.
Holnap reggel kelés kevés alvásból,"reggeli rutin,ébresztő,kávé",öltözködés,beágyazás,kis evés.fogmosás,pénz eltétele,séró belövése,parfüm,kabát fel aztán irány a 6:55-ös buszhoz.6:40-kor már szeretnék elindulni,hogy ne kelljen annyira sietnem és hogy ne késsek,bár azt hiszem a busz csak 7-kor indul,de 6:55-kor már beérkezik,és ezen a buszon ott lesz spanom is.Jó lesz,buszon lesz kivel dumálni.A buszon meg majd elfogyasztom a hideg energiaitalom ébresztő gyanánt,mert őszintén megmondva 4 órára saccolom majd az alvási időmet,ami fele annak,amennyit kellene aludni.Az előbb Deego nyershúsos száma jutott eszembe,ami úgy kezdődik,hogy "Reggeli rutin,ébresztő,kávé" és ez is járt a fejemben,most pedig Tibbah - Közhely (feat. Rydu) és Rydutól az Ez pont az c. szám.Meghallgatni most nem fogom,mert zenehallgatás közben nem tudok koncentrálni a gondolataimra és akkor ide egy nagy semmi lesz írva sok betűvel. Így is az,de akkor meg mégjobban az lenne. Blogolvasás és írás közben nem tudok zenét hallgatni,illetve fizikailag képes vagyok rá,mert miért ne lennék,csak akkor az nálam nem érdemi blogolvasás-írás,egyszerűen nem tudok ráhangolódni.Ezzel szemben az msnenezés vagy fifázás zenehallgatás nélkül nálam már elképzelhetetlen.A fórumozás is.

Közben azért megemlíteném,hogy igen,most megszegtem az ígéretem,azt ígértem,hogy a legközelebbi blogbejegyzés a barátságról fog szólni. Azért nem lett így, mert a barátságról úgy akartam írni,hogy passzítok hozzá egy számot is,amit egyébként én csináltam volna saját alappal,saját rappel,saját szöveggel,de még a szöveg sincs kész,de még az alap sem,nem hogy a szám, és nem tudom,hogy egyszer meglesz-e,nagyon remélem,én szeretném megcsinálni,és azt sem ígérem,hogy a barátságról szóló bejegyzésben már ott lesz a szám is. De ígérem,akármilyen számot csinálok,azt ide be fogom linkelni a blogra.

Nos,1:32,pörög ám az idő. Ha 3 vagy 4 lenne,már le se feküdnék,mert minek.Amúgy nagyon fura lesz sötétben elindulni itthonról.Igazi téli feeling.Tavaly csak akkor adatott meg a reggeli sötétben elindulás,mikor csütörtökönként spanyol 0.órával kezdtem a napot (utána meg egyből az első óra lyukas volt,az eléggé fain volt...), akkor viszont egyáltalán nem hatott meg a sötét,most viszont meg fog,érzem.Egyrészt,mert az első ilyen alkalom ez a 07/08-as tanév óta(ha emlékezetem nem csal),másrészt meg azért,mert úgysem fogok reggel sötétben elindulni egy idejig,na meg most amúgy sem úgy megyek valahová,hogy "áhh,megint menni kell,de utálom".

Elég sok pénzt fogok ma költeni, szeretném megvenni az ajándékokat a nyíltnap után, aztán még egy pólót is jó lenne magamnak venni meg jó lenne beülni a grafikába sörözni egy kicsit,és ezt meg is fogjuk tenni.Közben eszembejutott,hogy csekkolni kéne,hogy hol vannak ilyen hip hop boltok,ahol tudnék venni jó pólót,habár itt Hatvanban is van egy deszkás bolt,a választék elég szerény,és ha már bépén vagyok,ki kell használni a lehetőségeket.

Közben menetrendeket nézegettem és gondolkoztam,már 1:47 van,lassan tényleg ideje lenne aludni.Az egész bejegyzésem erről szól mondjuk: menni kéne aludni,nem vagyok álmos,de már kezdek.

És mostmár tényleg megiszom a bögre tejet és megyek aludni.Kb. 4 órát fogok tudni aludni,ez is több a semminél. Jó éjt!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://soprano.blog.hu/api/trackback/id/tr42823540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K0k4n · http://kokan.blog.hu/ 2008.12.15. 16:27:37

jó8 :-P
Egyébként hallgass valamit, ha el akarsz aludni, eltereli a gondolataidat...(pl. Tv ideális erre, időzítő be, agy ki)

Soprano 2008.12.16. 22:05:27

áhh,ilyenkor már csak a hustleren normális műsor,azon meg nem alszok el :D
süti beállítások módosítása