HTML

Hétköznapok tőlem,rólam,másokról,másoknak

csak tények és gondolatok :)

Friss topikok

  • Sheedy: Neharagudj, de a funky-s meg jazzes részt kihagytam, mert hogy őszinte legyek kicsit unalmas, meg ... (2010.03.23. 06:05) Siska vs. Fanka
  • Soprano: ez nem bosszú,hanem kicsit helyrerakom. ez jellemző is rá egyébként,van köztünk 8 év,mindig nyereg... (2009.04.03. 16:43) A fasz ki van már!
  • Soprano: mindenkinek van egy függősége,innentől kezdve eleve nincs értelme annak,ha valaki a másik ember eg... (2009.01.14. 16:04) Függőség
  • Soprano: áhh,ilyenkor már csak a hustleren normális műsor,azon meg nem alszok el :D (2008.12.16. 22:05) A barátságról majd később...
  • Soprano: öhmm,az ügyintézőssel nem erre gondoltam...:D na jó,felvázolom a szitut.bemegy a kövér pacák a ban... (2008.12.01. 23:49) 15-16 évesek vol 2. és a színészkedés

Linkblog

Kezdeti nehézségek

2008.10.01. 23:50 Soprano

Hát igen,előfordul az emberrel,mint ahogy velem is és mindenki mással.Elég nehezen megy ez.Na nem magánéleti problémára kell gondolni,hanem pontosan arra,amit most olvastok.A blogra.Nem tudom ki hogy van vele,de én tökre úgy,mint ahogy mondtam,tehát jönnek a gondolatok,de mikor ide leülök,akkor egyszerűen döcögős a gépezet.És nocsak,most is elfelejtettem mit akartam írni,pedig már éppen ágyaztam volna,és bevillant egy gondolat...Áhh,meg is van.Fankadeli.Szóval,az ő blogja segített abban,hogy én is tudjak dönteni.

A múltkorában rájöttem,hogy szeretek blogokat olvasgatni.Csak "szörföltem" a neten,és valami ócska blogra ráakadtam,amibe már két éve nem írtak egy szót se,és teli volt történetekkel,helyesírási hibákkal meg káromkodásokkal,de akkor tényleg tudatosult bennem,hogy igen is szeretem olvasgatni más ember történeteit,gondolatait,véleményeit,baját,kínját,stb.De tényleg,ez nem kamu.Aztán onnan jött,hogy olvasnom kell egy blogot.Rendszeresen.Ugyan már van egy blog rss-be felvéve a firefoxba,az az osztálytársamé.Azt nem csak azért olvasom,mert blog,hanem mert osztálytársamé is.És jól írkál tényleg,nem tudom meg lehet-e névszerint nevezni,ha megnevezném,és rákeresne neten,akkor talán ráakadna a blogomra.És nem azt mondom,hogy titkos,de nem teregetem ki,így az ő nevét sem mondom.Szóval,szoktam az ő blogját olvasgatni,de ilyenkor jön az,hogy még kell,még kell,mert ez annyira jóó...de mitől...? Hisz jobb lenne személyesen hallgatni ezeket a sztorikat meg minden.De az emberek ezekszerint csak a neten tudnak megnyílni.A "valóságnak" nevezett valamiben ciki ilyen dolgokról beszélni? Nem hiszem,de az emberekbe ez beléjük nevelődött,vagy inkább maga a társadalom beléjük nevelte.Mindig tökéletesedni akar,de csak romlik.Pár dologban javul,de kétszer,vagy többször annyi dologban meg romlik.Ilyen ez.Nos,visszatérve az előző gondolatra,rájöttem,hogy én blogot akarok olvasni,és eszembejutott fankadeli.Tőle összesen talán 3-4 számot hallottam,a legelső a Magyar földre volt,amit tesóm révén hallotam a youtubeon,aztán szintén a youtubeon az Álmodtam,a Betondzsungel Jazz és a Gyertek ki a stégre! Bár most jut eszembe,hogy a Gyertek ki a stégre volt a legelső fanka szám amit hallottam,és azt azért hallgattam meg,mert kíváncsi voltam,de nem fogott meg annyira.Közben eszembejutott,hogy meghallgattam már a Sehogyse jó c. számot is,amit a salátáról,azaz az ő honlapjáról szedtem le.Na,szóval nem azért kezdtem el olvasni,mert Fankadeli,hanem mert blog.Istenem,ez a mondat hányszor megfogalmazódott már bennem...tudtam,hogy ezt valamikor le fogom írni,na mindegy.Szóval,abszolút nem vagyok Fankadeli rajongó és Fankadelitől két sázm fogott meg eddig,a  Magyar földre és az Álmodtam,de mostmár jobban oda kell figyelnem,és próbálok beszerezni Fankadeli számokat,mert ahogy olvasgattam a blogját,rájöttem,hogy egy érző,inteligens emberről van szó,aki egy valóságos író,és egyben költő is.Muszáj meghallgatnom pár számát,hogy kicsit többet tudjak meg róla.Nem úgy,mint ahogy egy átlag Fankadeli rajongó,mert a többsége bizony csak azt nézi,hogy aahhh,király az alap,meg jól nyomja a csávó,de lefogadom,hogy sokszor azt se vágja az illető,hogy miről van szó.Kinek nem inge...
Egyébként nem csak,hogy olvasgatom,de rendesen elkezdtem olvasni az első bejegyzéstől,és már elolvastam párat,de még nem vagyok a felénél sem,jó sokat írt a Feri.

Na nem tudom miért,de ezt még meg kellett osztanom.Valamiért a várt gondolatkifejtés megint elmaradt,pedig voltak ám gondolatok a fejemben Ricsiről is,amit meg akartam osztani,meg sok más még,de majd csak menni fog ez...hisz gyakorlat teszi a mestert.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://soprano.blog.hu/api/trackback/id/tr94691771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K0k4n · http://kokan.blog.hu/ 2008.10.04. 18:17:32

Az első bejegyzés alapján, válaszolni akartam egy blogbejegyzésben, mert annyi válaszom lenne. Lehet elmarad. Viszont örülök neki, hogy irkálsz, és tetszik is. Egy jó tanács, erőltetni semmikép sem szabad, ha egy hónapig nem tudsz írni, akkor nem. Sokszor kell szem előtt tartanom ezt. Az érdekelne egyébként, hogy miért akarod anonym tartani a blogot?

(Ja, egyébként ha gondolod töröld a kommentet, mert nickkel visszakövethető)
süti beállítások módosítása