HTML

Hétköznapok tőlem,rólam,másokról,másoknak

csak tények és gondolatok :)

Friss topikok

  • Sheedy: Neharagudj, de a funky-s meg jazzes részt kihagytam, mert hogy őszinte legyek kicsit unalmas, meg ... (2010.03.23. 06:05) Siska vs. Fanka
  • Soprano: ez nem bosszú,hanem kicsit helyrerakom. ez jellemző is rá egyébként,van köztünk 8 év,mindig nyereg... (2009.04.03. 16:43) A fasz ki van már!
  • Soprano: mindenkinek van egy függősége,innentől kezdve eleve nincs értelme annak,ha valaki a másik ember eg... (2009.01.14. 16:04) Függőség
  • Soprano: áhh,ilyenkor már csak a hustleren normális műsor,azon meg nem alszok el :D (2008.12.16. 22:05) A barátságról majd később...
  • Soprano: öhmm,az ügyintézőssel nem erre gondoltam...:D na jó,felvázolom a szitut.bemegy a kövér pacák a ban... (2008.12.01. 23:49) 15-16 évesek vol 2. és a színészkedés

Linkblog

Na,akkor a barátságról talán most

2009.01.10. 14:45 Soprano

Pofám leszakad gecc. Az milyen barát, aki így szembeköp? Akinek miután kimondod a "barátok vagyunk?" kérdésre a "nem"-et,utána kimutatja foga fehérjét,és csak azért ír dolgokat,hogy keménynek látszódjon. Azt mondja, hogy én vagyok kemény, mióta rapet hallgatok, holott kb. ő küld el az anyámba, persze személyesen nem merné megtenni, mert egy beszari alak. Arra nem képes,hogy józanul bemenjen bárhová szórakozni, mert egyszer űen józanul fél és írtózik az ilyen helyektől (és ezt nem csak én mondom ám).

Kedves Máté: semmi köze a viselkedésemnek a hip hophoz.Semmihez nincs köze,csupán a te tenyérbemászó stílusodnak köszönhetem.Senki - ismétlem SENKI - nem vált ki belőlem ilyen indulatokat.Baszd meg,14 éve ismerlek,és csak emiatt nem hagytalak ott a picsába.Már régen nem kéne veled foglalkoznom. Zelével meg szoktam beszélni a dolgokat,mivel BARÁTOM, és vele meg lehet az ilyeneket beszélni és nem csak bambán les, amikor nem fociról van szó. És nem szoktam ferdíteni, mindig azt mondom, ahogyan megtörtént,és már régen azt mondja,hogy nem kellene veled foglalkoznom,és igaza van,mert mindig ez van. Mindig az van,hogy vita vita hátán, aminek persze az én faszfejségem az oka - szerinted.

Te baszd meg annyira kiüresedett lelkű fasz vagy, hogy ami már bármilyen erkölcsi dologról is szó - legyen szó mondjuk a barátságról,vagy akármi másról - neked az már egyből unalmas,vontatott,erőltetett,és persze én vagyok a fasz,mert nekem még számítanak valamit az ilyen dolgok. Arról nem tehetek,bp így kiszipolyozza az embereket lelkileg,végülis ja,mész az utcán,egy embert sem ismersz,csak szembejövő és melletted elhaladó arctalan robotokat. Éppen emiatt nem zavartattad magad akkor sem,amikor pár száz ember a Batthyány téri metro megállóban átment,ti meg ott ültetek a földön és Jamiroquai számokat próbáltatok részegen énekelni. Persze nekem a világért sem vallottad volna be,hogy "igen,tényleg cinkek voltunk",mert neked a büszkeséged fontosabb, ezért próbáltad ezeket a nevetséges indokokat felhozni, másik megnemnevezettbarátodnak pedig elmondtad,hogy kurvára égtetek ám,csak nekem mondtad az ellenkezőjét. Ez miért van? Ez a kibaszott nagy büszkeség? Mire fel? 16 évesen azt tartod a legfontosabbnak, hogy hétvégenként be tudj baszni, ez igen...

Neked mikor jutna olyan eszedbe, hogy mondjuk épp Hatvanban vagy, de nem hozzám jössz,és megbeszéljük,hogy találkozunk,de én mondom,hogy bocs,lebetegedtem, és aztán mégis eljössz hozzám, sőt még hozol is valamit? Soha. Ilyet nem néznék ki belőled.
Én elmentem hozzád,mert beteg voltál, de egyáltalán nem látszottál betegnek,már megbocsáss...Se egy orrfújás,se köhögés,de még a szemeden se látszott,hogy kicsit is beteg lennél,és arra nem voltál képes,hogy az aranykorsóba legyere vagy valami,pedig az kurva közel van.De nem tudom,vagy nem volt kedved,vagy pedig azt az 1000-2000 ft-ot amit erre kaptál anyudtól inkább eltetted xboxra vagy tudom is én,annyira nem néztél ki szarul,hogy ne gyere,csak szimplán kényelmes voltál (mint mindig) vagy csak nem volt kedved,esetleg a pénz miatt csináltad.

De most biztos a barátaidnak is úgy meséled ezt az egészet,hogy én mekkora fasz meg szarházi vagyok,és amiatt vesztem össze veled,mert nem mondtad biztosra,hogy jössz-e Hatvanba. Nem baszdmeg,nem emiatt.A folyamatos döntésképtelenséged,a tutyimutyiságod meg a tenyérbemászó személyiséged miatt.Tisztelned kellene,mert két évvel idősebb vagyok nálad,te meg egy hálátlan piranha vagy, aki elfelejt rögtön mindent.Egy önző pöcs vagy. És még én vagyok kislányos igen? Én?? Nem én vagyok, aki minden szaron rágódik és nem tud döntést hozni,mert egyszerűen FÉL A KÖVETKEZMÉNYEKTŐL és FÉL A FELELŐSSÉGTŐL. Annyira egy kényes, elkényeztetett világban élsz baszdmeg,anyuci-apuci a segged alá tol mindent. Új telefon kell? Megkapod! XBox360 kell? Megkapod! És ne gyere azzal, hogy a fele saját pénzből volt,mert nem dolgoztál meg érte,azt is szüleidtől kaptad,persze úgy mondod másoknak, hogy vettél egy xboxot,mintha kajak a saját pénzedből nyomnád vagy valami. És amióta az a szájbakúrt konzolod is megvan, nem telik el nap,hogy ne villognál vele egy kis,hogy ne említsd meg. "Itt az új xboxom! kinemszarjale?" És hidd el,eljön még a napja annak,amikor nem fogom az Ábelt bevédeni,és elmondok mindent,hogy vele mikről beszélgettünk meg hogy miket mondott.Egyedül az Ábelt sajnálom,mert ő tényleg jó csávó,a helyedben megbecsülném.

De szerinted a barátság annyiból áll,hogy "aaahhh,elmegyek má' sörözni egyet vele,kicsit dumálunk a fociról,persze az Arsenal lesz a fő téma,mert erről tudok a legtöbbet pofázni,aztán ha meguntuk,akkor hazamegyünk".Nem,ezt bármelyik utolsó csövessel el lehet játszani,ismerőssel is vagy szimpla haverral is,ők erre valók.Egy barát sokkal többet érdemel. Utóbbi időben mi is mit csináltunk? Bejöttél msnre,villogtál kicsit az xbox-szal,fifás eredményekkel,régebben fmmel is,aztán mutattál pár youtube zenét aminek nagy része nem tetszett meg olyan híreket másoltál be,ami engem kurvára hidegen hagyott,mert kb nagyrészéről azt se tudtam ki az,vagy ha tudtam is,akkor se követtem figyelemmel,és kb ennyi. Ha meg találkoztunk,akkor is mi volt a fő cél? Ivás baszd meg.Mint egy alkoholista. Tipikus tini vagy baszd meg. És ki a suttyó baszd meg? Te,te vagy a suttyó,mert te csak akkor mered elmondani a rólam alkotott képedet,amikor már összevesztünk és végérvényesen kimondtam,hogy nem,nem vagyunk barátok. Neked meg bassza a csőrödet,hogy én legalább ki merem mondani amit gondolok, te meg erre sem vagy képes,mert egy köcsög vagy. Amíg érdekeid fűződnek hozzám, addig nem mondod el,most meg hirtelen olyan dolgokat mondasz, amik nem is igazak.

Mondok én neked valamit: vak vagy. Nem gondolkozol,nem látod mi megy a világban,csak azt hajtogatod,amit otthon anyádék meg a suliban a "haverok".Tudod,azok a laza csávók,akiknek szintén nincs önálló gondolatuk. Ők a birkák, ők vannak megfertőzve ezzel az "álliberális" eszmével. Fogalmatok sincs,hogy mi az amit képviseltek. Annyira ki van szipolyozva az agyatok. Elveszik az utolsó önálló gondolatotokat is. Ezt csak azért mondom,mert pont ti mondják ugyanezt a szélsőjobbra,de tudod mit ? Mind a kettőre ugyanúgy igaz,azzal a különbséggel,hogy a liberálisok azt hiszik,hogy ők bizony szabad gondolkodók,senki nem befolyásolja őket,holott de.Kurvára befolyásolnak titeket. Szívjatok zöldet,csak azért mert az menő. Én nem azért szívtam,mert menő,eleinte azért,mert ki akartam próbálni,aztán meg jól esett ellazulni,aztán látok a bajzában 1-2 arcot akik már évek óta masszívan csinálják és nem akarok olyan lenni. De tudod mit? Állj csak be közéjük,legyél te is igazi liberális,szívjad azt a kibaszott zöldet,hogy aztán 5 év múlva anyádék fel se tudjanak majd ismerni a bamba képed miatt. Így van,az meg mégcinkebb,hogy spanod apja fogja szerezni a zöldet,erre meg már nem tudok mit mondani...Aki a gyerekének szerez füvet,az már no comment. Herkát nem akar nektek hozni? Uram isten baszd meg,nőlj már fel. Ne azért legyél liberális,mert zsidő suliba jársz és ilyen rastafacekkel vagy körbevéve,meg ne azért,mert egész bp ebben a népbutító szennyben él és ne azért legyél liberális,mert látod,hogy bp-n ez milyen trendi.De persze Ábel visszamegy Angliába,akkor megint magadra maradsz,nem lesz senki,akivel eljárhatnál sörözni(mert mást úgysem csinálsz a barátaiddal....),majd mehetsz a lazák közé smúzolni a zöldről meg a békéről baszdmeg.Just do it.
Amiért még nem a saját magad irányítása alatt állsz: egyértelműen látszik,hogy nem gondolkozol.Abszolút nem.Olyan vagy,mint egy zombi. És amiért megfelelsz másoknak bp-n,az azért van,mert ők is ilyen zombik.Leülsz a gép vagy az xbox elé,nem gondolkozol,mert ezek pont arra vannak,hogy ne gondolkozzon az ember,hogy kikapcsolódjon és hogy ne azzal törődjön,amivel kéne.De te akkor se gondolkozol,amikor éppen nem csinálsz semmit,max azon jár az agyad,hogy hogyan tudnál valami olyan tevékenységet űzni,ami közben szintén nem tudnál gondolkozni,pl ivás a haverokkal.Anyu úgyis ad 2 rugót,az 4-5 sörre elég,bőven jó.

De én már látom,hogy ezután a bejegyzés elolvasása után (már ha elolvasod) azt mondod,hogy áhhh,ez nem igaz,ebből egy szó sem igaz.Persze,a múltkor is ezt mondtad,holott azok velem történtek meg és baszdmeg letagadod az igazságot,csak azért,hogy bevédd magad,hogy védd a büszkeséged,ami egyébként csak látszólag van meg.Az az igazság,hogy téged tökéletesen leszarnak...vajon miért nem hívtak Dénes Mátéék a Dürerbe? Azt állítottad,hogy meghívtak valami házibuliba,szerintem kurvára nem hívtak téged sehová,mert azt mondtad,hogy miután mégsem jöttél a Dürerbe,utána te elmentél abba a házibuliba.Nos,ezt azért nem hiszem el,mert erről nem meséltél semmit,Ábelnek is csak annyit mondtál,hogy nem volt jó és 1-2 körül már nem lehetett téged elérni,tehát kicsöngött,de nem vetted fel és ez vagy azért van,mert már otthon aludtál,vagy azért van,mert a fejhallgató rajtad volt,miközben xboxoztál és kurvára nem hallottad.Meg hát te amúgy sem szereted a házibulikat,mert benne van a "buli" szó,amit te nem is mondasz ki. Szóval no comment vagy,komolyan. Látnod kéne magad.

És persze biztos most is én vagyok a fasz,hogy ezeket leírom,amiért LEÍROM AZ IGAZSÁGOT,ÉS SZEMBESÍTELEK VELE.Tudod mit? Tisztában vagyok ,hogy nem szép dolog,de leszarom már,nem érdekel. Még annyit sem érdemelnél ezek után,hogy ilyen sokat áldozzak az időmből arra,hogy ezeket leírjam rólad.

Nos? Eddig is barátság volt? Az utóbbi 1 évben nem tudtam már rád barátként tekinteni. Folyamatosan azon vacilláltam,hogy vajon megbízhatnék-e benned.Szilveszterkor is azzal kezdted,hogy negyed órát késtél és 10 perc késés után hívtál fel,hogy lerobbant a busz...ember,akkorra már rég ott kellett volna lenned.Ha előbbi busszal jössz,az nem robban le,ráadásul lehet,hogy időben oda is értél volna? Te meg a pontosság,a megbízhatóság két külön fogalom. Ez még csak a kisebbik hibád,arról meg ne beszéljünk,hogy szilveszterkor mit vágtál le...elmeséltem Ádámnak,hallod,röhögött rajtad teljes erőből,hogy mekkora fasz vagy. Akinek fontosabb az szilveszterkor,hogy egy éjjelnappaliban vegyen valamit olcsón és bebasszon mint hogy egy jót szórakozzon,az nálam erősen no comment...De persze biztos én vagyok a hibás,amiért ott hagytalak.Eleve a Dürer volt megbeszélve,én csak tartottam magam a "tervhez",és inkább szórakozni akartam egy jót,nem kint az utcán csövezni,ahol amúgy is kurva hideg volt.Jól elkúrtad a szilveszteremet.És te baszdmeg,inkább mentél egyedül,és magára hagytad bp-n a barátodat,ez igen,mondhatom. És amiatt lettem lázas is,mert te sosem tudod,hogy mit csinálj,neked az egész életed egy nagy kérdőjel,és egész szilveszter nem állt másból mint hogy mentünk ide-oda.Úgy terveztem,hogy leszállok a vonatról,te már ott vársz(mert ezt így illik),elmegyünk valahova,ergo felszállunk a buszra(tehát kb 2 percig lettem volna hidegen),buszról le,kocsmába be,kicsit betankolni,aztán meg irány a Dürer,és csak arra a pár percre lettem volna a hidegen,amíg nem lettem volna buszon,kocsmában és Dürerben. De persze biztos én vagyok a fasz,amiért nem öltöztem fel rendesen.Ennél nagyobb hidegeket is kibírtam már,csak éppen nem úgy számoltam,hogy fél órákat fogunk sétálni a -12 fokban meg várni negyed órát trolira meg ilyenek.
És most megint azt mondanád: "imádom mikor kelted bennem a bűntudatot".Arra még nem gondoltál,hogy ez nem bűntudatkeltés,csupán tények? Csak annyira sem vagy tökös,hogy bevalld. Ez vagy te baszdmeg,ez. És még mennyi minden mesélnivalóm lenne,porrá tudnálak alázni,ha akarnálak,annyi cinkes dolgot elkövettél már...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soprano.blog.hu/api/trackback/id/tr42869190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása