HTML

Hétköznapok tőlem,rólam,másokról,másoknak

csak tények és gondolatok :)

Friss topikok

  • Sheedy: Neharagudj, de a funky-s meg jazzes részt kihagytam, mert hogy őszinte legyek kicsit unalmas, meg ... (2010.03.23. 06:05) Siska vs. Fanka
  • Soprano: ez nem bosszú,hanem kicsit helyrerakom. ez jellemző is rá egyébként,van köztünk 8 év,mindig nyereg... (2009.04.03. 16:43) A fasz ki van már!
  • Soprano: mindenkinek van egy függősége,innentől kezdve eleve nincs értelme annak,ha valaki a másik ember eg... (2009.01.14. 16:04) Függőség
  • Soprano: áhh,ilyenkor már csak a hustleren normális műsor,azon meg nem alszok el :D (2008.12.16. 22:05) A barátságról majd később...
  • Soprano: öhmm,az ügyintézőssel nem erre gondoltam...:D na jó,felvázolom a szitut.bemegy a kövér pacák a ban... (2008.12.01. 23:49) 15-16 évesek vol 2. és a színészkedés

Linkblog

Hétköznapjaim töredéke

2008.10.16. 16:25 Soprano

Épp egy kurva idegesítő autó szaladgál a városban,hirdetvén a cirkuszt.Azért kurva idegesítő,mert nincs nagy forgalom,szép csend van,erre beleordibál a csendbe ezzel a kibaszottul idegesítő erőltetett "cirkuszreklámozós" akcentussal.Ez azoknak fasza,akik éjszakás műszakba járnak dolgozni,aztán napközben alszanak.

Épp ilyen csirkemell szeletet eszek,de ezt a gyorsfagyasztott panírozottat,még tegnapról maradt pár darab,mondom megeszem már,úgysincs ennek semmi baja.És még így sem rossz.És már kezdtem volna örülni,hogy elment az autó,de már megint visszajött a cirkuszos kiabáló...Annyira idegesítő...Na,szóval éppen eszegetek,de csak úgy kenyér nélkül.Mostanában rászoktam arra,hogy csomó mindent kenyér nélkül eszek,pl. főzelékeket is.Így nem a kenyér fog dominálni és teljes tiszta ízében kiélvezhetem a főzeléket,és legalább a főzelékkel fogok jóllakni,nem pedig a kenyér tölti ki a gyomromban lévő ürességet.Most belegondoltam,hogy milyen lenne,hogy ha tényleg üres lenne a gyomrom...nem vagyok túl jó bioszból és talán ezt nem is tanultuk,de ha jól tévedek a gyomor sosem üres,mindig van benne valami,és akkor kezd az ember éhes lenni,amikor már nincs mit emészteni,ettől függetlenül van benne valami,általában folyékony dolgok.Kommentben meg lehet cáfolni,én is emberből vagyok,tévedhetek,hát most is megtehetem,hiányos ismereteimre hivatkozok.Ez kicsit olyan,mint amikor a pókerben blöffölsz,hát vagy bejön,vagy nem,mindenesetre itt kevesebb a vesztenivalóm,ha vesztek,akkor is nyerek legalább: tapasztalatot.

Fél 4 van,már megittam a délutáni kávémat.Az a kurva kávé.Azt hiszem kávéfüggő lettem.Vagy koffeinfüggő,ezt nem tudom megmondani.Mindenesetre a kávé szerves részét képezi az életemnek.A reggeli felkelés után az első dolgom készíteni egy kávét,persze csak ilyen háromazegyben féle jackobsot,mert egy adag kávénak most minek használjam a kávéfőzőt? Macera,meg egyébként is több idő.Meg valahogy én úgy vagyok vele,hogy ez nekem jobban ízlik.Így hát csak jól megmelegítek egy kis vizet,úgy fél vagy 1 dl-t,eközben már a por benne van a kávéspoharamban,és mire ezt elvégzem,a víz kellően felmelegszik,már önthetem is rá erre a porra.Erre a vacak porra.Mert hogy a kávéra nem nagyon hasonlít,ugyanakkor mégis jobban szeretem,mint a házi kávét.Talán velem van a baj,vagy csak édesszájú vagyok,vagy tudja a rák.De tudjátok,az a vicces,hogy kurvára sárgítja a fogakat,hiába,hogy utána fogat mosok,meg büdös lesz tőle a szám,hiába,hogy fogat mostam...nem tudom,eléggé gusztustalannak tűnik,de tudjátok,a gyomorból visszajön az a kávé szag,ráadásul a bent erjedő cuccok szagával is keveredik,és ilyen erjedt kávészag jön vissza néha belőlem,de csak én érzem,más nem.Hiába iszok a kávé után egy pohár tejet,meg még megmosom a fogam és vizet is iszok,nem sokat használ,csak az,ha eszek rá valamit,akkor már tényleg nem érezni.Na a másik meg az,hogy szokta marni a gyomromat,ez szintén akkor van,ha utána egy idejig nem eszek.Már pedig reggel csak suliban szoktam enni,tehát ilyenkor van,hogy 1-2 órát is szenvedek.Most felsoorltam kb. az összes negatív tulajdonságát a kávénak,ennek ellenére mégsem tudok nélküle meglenni.Régen csak az íze miatt ittam,mostmár azért is,mert kerül-fordul úgy be tudok álmosodni,bár ez betudható az iskola izgalmas óráinak is,meg annak is(főleg ennek,beismerem),hogy néha keveset alszok.Ez a tipikusan "nem csinálok semmit,de mégis csinálok valamit" szindróma következménye.Egyszerűen nem tudom magamnak azt mondani 11-kor,hogy na,akkor most szépen feküdjünk le.Ha 11-kor fel is állok a géptől,még egy fél órát tv-zek,kicsit súlyzózok(ez fellöki a vérnyomást -> nem leszek annyira álmos) vagy zenét hallgatok.És így szokott kijönni a 6-7 óra alvás,nekem meg úgy kb 8-9 minimum kellene.

Kedden végre éreztem valami olyat,aminek nagyon örültem,de ez másnak mindennapos.Mármint nem az érzés,hanem amit csináltam:kedden mikor hazajöttem,kávé,gép,aztán meg háromszor elmentem otthonról.És emiatt olyan kurva fontosnak éreztem magam...Pedig régen sokszor volt,hogy napi 4-5x is elmentem otthonról,pedig sosem voltam egy menő-manó,hát főleg mostanában nem...És valahogy boldoggá tett,hogy igenis intézni kell ezt-azt.Tegyük hozzá,hogy csak azért mentem 3x,mert mikor először elmentem,tesóm kulcsát otthonhagytam,így kerültem egyet,de akkor is tök olyannak tűntem,mint aki megy valahová,dolga van,intéznie kell valamit,stb.Tesómnak kellett belőni a nyomtatót,aztán ki kellett neki nyomtatom egy word fájlt,amit előző este diktált,aztán mikor hazajöttem,bringával elmentem Szirmai Zoli bácsihoz,a szervízesemhez,aki rendberakta nekem anno a bicómat,hát kb. ő a személyi szervízem.Ha kínom van,hozzá fordulok,és ha csak kis csinálnivaló van a bringámon,akkor gyorsan megcsinálja nekem,közben beszélgetünk,és vele lehet közvetlennek lenni,illetve lehet kísérletezni dolgokkal,hogy így meg úgy állítsa be a cangát,stb,ezért is jobb,mintha bevinném a helyi bringaboltba,és elmondanám,hogy mi a baj.Na meg az öreg egyébként is olcsón dolgozik,meg rendes tényleg,ő talált nekem fényezőt is,nagyon szép metál égszínkékre lefújta nekem az ismerőse 4500-ért,és igazán profi munkát végzett.
Szóval,voltam az öregnél,olyan problémám volt,hogy az elől lévő fogaskerekek és a hátul lévő fogaskerek állása miatt egy bizonyos sebességben a lánc hozzáért a másik fogaskerékhez,emiatt ugye koptatta is a láncot,meg hangja is volt,és persze lassított is valamicskét.Megtette a tőle telhetőt,de kicsit még így is hozzáér,mindenesetre jobb lett.A dolgot valószínüleg majd annyival lerendezem,hogy veszek egy komplett fogaskerékszettet jövő tavasszal,eme hűvös hónapokban meg úgysem sokszor fogom már elővenni a paripát,főleg úgy,hogy nincs is társ,akivel tekerni tudnék rendszeresen,mert van olyan van,aki hozzám túl lassú,vagy olyan van,aki nálam jobban bírja.Az utóbbihoz kellene nekem felfejlődnöm,ezt érzem kézenfekvőnek,és akkor mehetnék vele tekerni.

Szóval,miután az öreg végzett,elmentem Zagyvaszántóra egy nagyon jó barátomhoz,hozzá szoktam is néha-néha eltekerni,a 30 km kerékpározás így meg van.
Tanulni kellett volna egyébként aznap nyelvtan dolgozatra,de az iskolába én már úgy szarok bele,ahogy senki más az osztályomban...most is matekházit kellene csinálnom,angolból szavakat átnézni,bioszból pedig meg csak úgy megtanulni a dolgokat,de már őszintén nem érdekel,pedig kellene,ha tényleg fősulira akarok járni.Matekból kellene kicsit rákapcsolnom,de szimplán kedv hiányában nincs kedvem matekházit csinálni,majd lemásolom szünetben,órán meg megértem,hogy hogyan is kell a dolgokat csinálni,mindenesetre szerdára tudni kéne a dolgot,mert dogát írunk.Aztán kis pihenő,másfél hét őszi szünet,és újult erővel nekivágok,talán még a tanulásra is sikerül magamat rávenni.

Ezen a héten történnek/történtek velem jó dolgok azért,pl. kaptam egy angol nagydogára úgy 5-öst,hogy a kicsöngő előtt 5 perccel mondta a tanár,hogy a lap másik oldalán lévő feladatokat is meg kell csinálni.Elképzelhetitek,hogy milyen volt a fejem...Írtam mint a gép,és az egész dogában 6 hibám lett,5-öt a nagy sietségben követtem el,de még így is simán jó,sőt.Büszke vagyok emiatt magamra.

Holnap gólyaavató lesz,idén a mi osztályunk rendezi,már 2x pályáztunk rá,harmadszorra azért csak megkaptuk...Lesz gólyaavatás,utána meg gólyadisco.Bevallom őszintén,a 9-es lányok közt is van pár jó bőr,ez a disco pont arra lesz jó,hogy 1-2-t elcsábítsak.Elvileg be van tervezve egy kis zöldezés is,meg piálás előtte,vagy talán utána,majd lesz ahogy lesz,mindenesetre jól szeretném magam érezni.A gólyaavató játékokon egyébként én leszek az egyik zsűritag.Érdekes egyébként,hogy telinyomták a zsűrit csicskákkal(na jó,nem mind csicska azért),ez mind lány,és szóvátettem,hogy miért csak lányok vannak benne.Erre mondta osztályfőnök,hogy jaj,akkor legyen egy fiú is,és heten vagyunk fiúk az osztályból,abból kettő a zenét csinálja másik kettő meg ott sem volt,így hárman maradtunk,és persze engem legutoljára kérdeztek meg...előttem senki nem vállalta,mondjuk összesen két emberről van szó,aki nem vállalta,az egyik zenét csináló srác mondjuk vállalta volna,csak mondta ofő,hogy ez nem így megy...ja,és persze végig azt hajtogatta,hogy ez megtiszteltetés.Kérdem én: a másik 4-5 tag megtiszteltetésből került be? Szerintem nem,hanem azért,mert ők így akarták.De nem értem,hogy engem miért utoljára kérdezett meg...pedig szerintem elég jó kiállású srác vagyok,talán azért nem akart engem megkérdezni,mert hajlamos vagyok sokszor a hadarásra,és gondolom majd beszélni is kell,hozzá kell tenni pár dolgot.De én szórakozásnak fogom fel a dolgot,és tök laza leszek.Főleg ha előtte fújunk is.Hja,erről jut eszembe,egyik csaj osztálytársam ma betépve felelt kétszer is,egy négyest meg egy hármast azért így is összehozott.Szóval,holnap segédkezek,zsűritag leszek,meg egy jót szórakozok,és ráadásul csak három órám lesz,mivel 1-2. alapból nincs,és 5.óra után meg el lettünk kérve a tanároktól az egész cucc megszervezése miatt.Mindenesetre futni kéne tesiből,mert eddig húztam-halasztottam,aztán jövő héten már nem lehet futni,a gáz az,hogy a tesi már elmarad,azért megpróbálom ledumálni a tanárral,hogy hadd fussak majd.

Történt a héten még valami: testvéremtől egy nagyon komoly businesst adott nekem:adhatok el telefonokat.Új telefonokat,nagykeráron van az összes nekem,és a haszon az enyém.Mostmár az a dolgom,hogy reklámozzam magam,ahogy csak tudom.Ismerősöknek azért megpróbálom majd olcsón adni,főleg azoknak,akik számítanak nekem,de egyébként mindenki másnak a megszokott haszonnal adom majd el a telefonokat.Ebből rengeteg pénzt fogok keresni,ha sikerül a vevőkört megteremteni.Végre lesz pénzem,nem kell számolgatni,gyűjtögetni,mehetek majd többet szórakozni,szóval nagyon jó.Szóval,reklám itt is: HA MINŐSÉGI,ÚJ,BONTATLAN TELEFONT AKARSZ VENNI,AKKOR FORDULJ HOZZÁM,OLCSÓN,TARTOZÉKOKKAL EGYÜTT ADOM A TELEFONOKAT.És minden telefonra van fél év szoftvergarancia.
Hát,remélem a legjobbakat,egyelőre még nem volt vásárlóm,de ha már egy is lenne mondjuk holnap,rengeteget számítana.A terveim megvannak,lehet,hogy ma össze is dobok egy honlapot,így könnyebb reklámozni a dolgot.

Jövő héten pedig már őszi szünet,23-án Zelével ünneplek,mert neki is ebben a hónapban lesz születésnapja,24-én Bp-n ünneplek másik két barátommal,26-án Marcus Miller,Victor Wooten,Stanley Clarke koncert,november 14-én Diggieman koncert,26-án pedig Brand New Heavies az A38-on,tehát lesz program most bőven és remélem,hogy a hozzá kellő pénz is meglesz.Úgy látszik,kezdenek a dolgok rendbejönni,egészséges vagyok,boldog is,pénz is lesz,bár érdekes,hogy akkor szokták ezt mondani az emberek,ha van pénz,és olyankor minden megszépül,és csak a pozitív dolgokat látják az emberek.Ha meg nincs pénz,akkor meg panaszkodnak mindenért,és nem boldogok,pedig lehet,hogy van egy gyönyörű barátnőjük,egészségesek,csak éppen nem boldogok,mert pénzük nincs.Igazából az én boldogságom sem felhőtlen,mert egy valami hiányzik: egy nő az életemből.Na jó,most nem kezdek el itt siránkozni,majd talán máskor.

Most itt ülök,mára nincs betervezve semmi program,csak itthon leszek,honlapot csinálok a telefonoknak,msnezgetek közben,megnézem 1-2 Sopranos részt,esetleg fifázok majd valakivel,de tanulni nem fogok,az hót ziher.Éppen most jelentkezett be msnre Zele barátom,mindjárt meg is szólítom,mindig csak úgy reflexszerűen már beszédbe elegyednék vele,pedig tudom,hogy semmi fontos mondanivalóm nincs neki,de annak reményében,hogy lesz valami téma,mindig megszólítom.

Most pedig kimegyek,kiviszem már a kávéspoharat és a tányérokat,és csinálok magamnak egy forró kakaót...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://soprano.blog.hu/api/trackback/id/tr63717258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K0k4n · http://kokan.blog.hu/ 2008.10.16. 20:34:25

Azért nem egézséges, ha üres a gyomrod, mert a gyomorsav elkezdi marni a gyomrod, és lyukas lesz... aztán tovább..
(hu.wikipedia.org/wiki/Gyomor#Fiziol.C3.B3gia)
süti beállítások módosítása