HTML

Hétköznapok tőlem,rólam,másokról,másoknak

csak tények és gondolatok :)

Friss topikok

  • Sheedy: Neharagudj, de a funky-s meg jazzes részt kihagytam, mert hogy őszinte legyek kicsit unalmas, meg ... (2010.03.23. 06:05) Siska vs. Fanka
  • Soprano: ez nem bosszú,hanem kicsit helyrerakom. ez jellemző is rá egyébként,van köztünk 8 év,mindig nyereg... (2009.04.03. 16:43) A fasz ki van már!
  • Soprano: mindenkinek van egy függősége,innentől kezdve eleve nincs értelme annak,ha valaki a másik ember eg... (2009.01.14. 16:04) Függőség
  • Soprano: áhh,ilyenkor már csak a hustleren normális műsor,azon meg nem alszok el :D (2008.12.16. 22:05) A barátságról majd később...
  • Soprano: öhmm,az ügyintézőssel nem erre gondoltam...:D na jó,felvázolom a szitut.bemegy a kövér pacák a ban... (2008.12.01. 23:49) 15-16 évesek vol 2. és a színészkedés

Linkblog

Amikor a vélemények nem egyeznek

2008.10.04. 02:19 Soprano

Péntek este van,közben már látom,hogy ez inkább már szombat hajnal felé közelít,mivel most van 1:13,de mindegy,maradjunk annyiban,hogy péntek este van.Az egyik spanom épp most a barátnőjével hancúrozik,mások alszanak,és sokan pedig szórakozni vannak.Nekem pedig a legjobb programom ma estére az,hogy írok a blogot,van fankadeli blogot olvasok,vagy zenét hallgatok,és közben fórumozok vagy msnezek,az előbbivel azért van baj,mert már pangás van(vagy még pangás van? Jaaah,hisz péntek este van...na majd akkor lesznek jó páran,akik írni fognak a Múltkor,amikor részeg voltam... és a Másnaposnak szar c. topikokba),az utóbbival pedig szintén az a baj,hogy pangás van,szóval mondom,mindenki vagy alszik,vagy éppen mulatni van,vagy a kedvesével van éppen.Vagy vannak sorstársaim,akik éppen most játszanak valami ócska eladható játékot multiplayer modeban halomra lőve egymást.Még kihagytam a lehetőségeim közül azt,hogy megnézhetek egy Sopranos részt még esetleg,vagy olvashatnék könyvet,vagy ami a legépkézlábabb(jaj,de csúnya szó) megoldás lenne: aludni.

De most a blogolást választom inkább,aztán pedig fankadeli blogját is olvasom kicsit,aztán pedig valószínüleg egy kis hustler tv alvás előtt,ha már nincs barátnőm...Igényeim nekem is vannak,és...elképzelhetitek mennyire kanos vagyok.Csak vannak dolgok,amik hátráltatnak.Na,majd erről kicsit mindjárt beszélek.

Szóval,itt ülök a gép előtt,a seggem már fáj a sok üléstől,7 körül hazaértem focizásból,ettem meg fürödtem,és azóta itt zombulok,mondván,hogy nem tudok mást csinálni.
Most itt van mellettem egy bögre tej és kint pedig esős idő van.Nem veszi el egy cseppet sem a kedvemet az eső,ez csak az igazán érzékeny emberekre van szerintem hatással.Ők csak azt látják,hogy nem süt a nap,tönkreteszi a frizkójukat az eső(mire való az esernyő?),saras lesz a cipőjük(miért nem lehet járdán menni?) és vizes lesz a nadrágjuk alja(miért nem kerülik ki a pocsojákat?).Nekem az esővel alapvetően semmi gondom,hisz a növényekre jótékony hatással van,eső nélkül kb. nem lenne mit enni.Ha esik,csak azt nem kamázom,hogy teli van a járda pocsojákkal,hisz nem tud hova elfolyni a víz,ezért szabályosan ugrálni kell a pocsoják közt,ha nem akarjuk,hogy vizes legyen a nadrág alja.
Ja igen,a tej.A tej,a tej...ha ma nem ittam meg belőle egy litert,akkor egy kortyot sem,most is ugye itt van mellettem egy bögre tej,de valahogy már teli vagyok tejjel,és azért sem nagyon akarok már inni,mert most vágtam be az előbb egy mackot(tudjátok,ez a krumplireszelékből készített palacsinta),hát,mit ne mondjak,1 körül elég egészséges ilyesmit enni.Meg úgy egyáltalán enni.Elvileg hat óra után nem is lenne szabad enni,de ez most nem érdekelt,meg akartam enni,szeretem,ott volt,kívánkozott,ez az egy maradt,másnapra meg már úgysem lett volna jó,vagy megette volna más,így elfogyasztottam én,aminek következménye lehet az is,hogy mégjobban hozzásegítem testemet a hízáshoz.Azt vettem észre,hogy mióta beköszöntött a rossz idő és a suli,azóta elég keveset mozogtam,és kicsit mintha vissza is híztam volna,olyan 85 kg-ra saccolom így magamat,de lehetnék 80 kg is.

Nyilván elgondolkoztatok: teeeejj???? Miért tej? Miért nem mondjuk forrócsoki vagy forró kakaó,ha már alkoholmentesről van szó,vagy miért nem egy bögre tea? És miért nem mondjuk egy üveg sör,vagy egy pohár whisky,vagy bor?Mert hogy a tej olyan gyerekes.Nem gyerekes,egészséges,és szeretem.A sört annyira nem szeretem,ha tehetném,én Martinit vedelnék itthon,de 1.szüleim lehet nem néznék jó szemmel,ha minden estére kajak benyomnék 2.drága mulatság.
Ugye mennyire érdekes? Valaki 2 g füvet szív el minden nap,emellett a büfében mikor vásárol kétezressel fizet,és mindig valami olyat vesz,aminek semmi értelme,pl egy üveg cherry cokeot,és csak azért,hogy néha belekortyoljon egyet.Ha valaki szomjas,akkor iszik,nem pedig csak 1-1 kortyra belenyal.Szóval,2000 ft kajapénz,meg emellett egy 4-5 ezer fűre,aztán még ott van a napi doboz cigi és ki tudja még,hogy suli után mennyit költ el? Én meg azon problémázok,hogy a Martini 1300 ft-os árát én nem engedhetem meg magamnak.Áhh,most kortyolnom is kellett kicsit a tejből,nagyon jól esett,ahogy ezeket leírtam,kiszáradt a szám,de vajon a puszta gondolattól,vagy csak azért,mert sokáig tartott leírni? Ki tudja...szóval,itt ülök,és nincs jobb dolgom.Vannak dolgok,amelyek megállítanak engem abban,hogy én péntekenként kijárjak bulizni.Először is,kezdjük azzal,hogy általános iskolában csak pár gyerekkel voltam jóban az osztályban,és ők abszolút nem voltak bulizósak,de még a társaságomat sem kedvelték,mert olyan dolog miatt ítéltek el,amin te csak röhögnél.Valahogy fájt nekik,hogy okosabb vagyok náluk,és úgy,hogy nem tanulok semmit,de persze biztosan azt hitték,hogy én otthon kőkeményen tanulok.De az is lehet,hogy csak azért engem szúrtak ki,mert nem tetszett nekik a fejem,vagy csak mert kellett valakit basztatni.Mondjuk nem csak engem basztattak.Na mindegy,szóval nem voltam társasági ember,mert nem engedték,hogy azzá váljak.Ma már visszamennék az időbe,és magamnak sokmindent tanácsolnék.Aztán emiatt át is mentem hatosztályos gimnáziumba,ahol sokkal jobb volt,de a visszahúzódottságom kissé azért még itt meglátszott.Nem úgy kell rám gondolni,mint egy befordulús gyerekre,de pl. sosem ment az nekem,hogy vadidegen emberekhez odamenjek spanolni,vagy mondjuk látom,hogy ott állnak hárman,beszélgetnek,és odamegyek,hogy mi a téma.Osztályközösség sosem alakult ki az osztályban,és még a fiúk sem tartanak össze,pedig mennyire jó lenne,ha mi így heten összeülnénk mindig szünetben,és csajokról beszélgetnénk,szexről,meg mondjuk fociról,de bármi másról.Nem.Itt az van,hogy mindenki megy arra,ki merre lát.Mondanom sem kell,ez sem igazán segítette az én társadalmi beilleszkedésemet,és ezáltal nem tudtam sokat gyakorolni azt,hogy hogyan is tudnék a társaság középpontjává válni.Persze akikkel beszélek nap mint nap a suliban,azokhoz odamegyek,és be tudok kapcsolódni a társaságba,vagy ha csak így szünetben ülünk és a lányok valamiről beszélgetnek,és bedobok egy poént és az összes fogja a hasát a nevetéstől.Talán ezek már mennek.De csak olyan emberekkel,akiket ismerek.És ezért is van az,hogy nekem sosem ment az,hogy egy vadidegen lányhoz odamenjek a suliban,és beszélgessek vele.És mondjuk elmondjam,hogy mennyire szépnek találom,és ha van kedve,esetleg megismerhetnénk egymást,na meg hát amúgy is van két mozijegyem...És itt jön a második dolog,a pénz.Honnan a faszból lenne pénzem két mozijegyre,ha a szüleim nem adnak egy garast sem,mondván,hogy nincs pénzük?? Na,azért néha ha kérek,adnak 2-3 ezer ft-ot,de ez őszintén: mire elég? Ott van bátyám,őrá legalább számíthatok,de már ég a pofám,ha pénzt kell kérni,habár egy ideje nem kértem tőle.Mert hogy nyáron azért sokszor égett bennem a vágy,hogy na,gyerünk partyzni,de 5-6,sőt 10 ezer ft-okat sokszor úgy kidobtam az ablakon,hogy nem mentünk végül sehová(max zp...),és csak jól bebasztam,azt csá.Holott én kerestem az emberek társaságát,emberek között akartam lenni,táncolni akartam,csajozni,ilyesmik.Ha volt pénz,akkor olyan nem volt,akivel el tudtam volna menni,ha meg nem volt pénz,akkor meg nyilván magától értetődik,hogy nincs pénz,ergo nem tudok menni sehová.Volt,hogy hívtak bulizni ide-oda,nem sokszor történt meg,de volt ilyen,és akkor sem értem rá pont,hát szóval ilyen szerencsétlen voltam.Most meg gyűjtöm a pénzt Marcus Miller,Stanley Clarke,Victor Wooten trio koncertre,utazás+jegy+valami legális vagy illegális drog,ha már egyszer ezzel egyidőben ünneplem Budapesten a születésnapomat is,hát nem jön ki 10.000-ből.Aztán rá egy hónapra meg Brand New Heavies koncert,szóval ha lesz is pénzem,vagyis ha van,gyűjteni kell,nincs mese.És most meg úgy érzem,hogy az örökös nincsenpénzem szindróma miatt már az agyam automatikusan ki is kapcsolta a partyösztönöket.Na,majd Januárban visszakapcsolhatná,mert akkor már valószínüleg lesz pénzem,időm meg mindig van,hisz az ember mindig arra szakít időt,amire akar.Lehet ezt tagadni,ez akkor is így van.Szóval,kell hozzá idő,ami már megvan,pénz,ez nincs,és kedv,ami a pénz hiányából kifolyólag nincs.Hisz minek sóvárogjak,hogy jajj,de szívesen buliznék meg jajj,de jó lenne most ott nyomni egy jó discoban egy kurva jó csajjal,aztán akit még haza is hozok,és szétnyalom meg utána jól meg is kefélem.De nem,én ehelyett előveszem Marok Marcsit és hustler tv,mert jelenleg ennyire futja,ez van...Szívesebben lennék máshol csak nem itt.Tudjátok mennyit adnék most azért,ha mondjuk életem szerelmével most kint sétálhatnék a szitáló esőben? Olyannyira leszarnám az időjárást...meg azt is,hogy majd elalszok,annyira álmos vagyok.

Közben eldöntöttem,hogy ebből mégsem lesz fankadeli blog,ezt megírom,aztán a többit már tudjátok.De hadd meséljek még el valamit! Egy barátommal msnen beszélgettem ma.Kicsit kérdőre vontam meg "megmondtam neki a frankót".Az egész onnan indult,hogy ez a meg nem nevezett barátom az utóbbi időkben sokmindenre rámondja,hogy szar,fos,stb.Tehát minősít dolgokat.Engem ez zavar,mivel egyrészt unalmas,másrészt sérti mások ízlésvilágát és harmadrészt pedig nincs joga hozzá.Na,erre térjünk ki kicsit részletesebben:Van,hogy mutogatok neki zenéket,és rámondja,hogy szar,fos,stb.Aztán mikor hangklipeztem neki egy Siska számot,a 15 mp-ből leszűrte,hogy "fos".Hát,akkor még nem csináltam belőle nagy ügyet,de mikor mondta,hogy a huga szerint szar a magyar hip hop,hát,ott kicsit azért megálltam.Aztán gondolkoztam,és mára(azaz már tegnapra,tehát péntekre) jutottam valamire.Nincs joga és nem is etikus minősíteni dolgokat.Vegyük például Siskát.Nem érdekel a többi száma,csak az,ami tetszik nekem.Kb. 4-5 száma van,amit szoktam hallgatni,a többi nekem nem tetszik.Tehát abszolút nem mondhatnak engem Siska rajongónak,mert kb. 50 előadót fel tudnék sorolni,akinek több,mint 5 száma tetszik legalább annyira,mint ez az 5 szám.De nem mondom Siskára,hogy szar.És főleg nem a számaira,amiket nem szeretek.Ezzel megsérteném a Siska rajongókat,akiknek tetszik a többi szám,és akik szerint az nem szar,és megsérteném vele Siskát is.Csak hogy erre az oldalra kerültem én is,és megsértették a ízlésvilágomat.Tehát én szart szeretek.Ezt szűrtem le belőle.És ha valaki azt mondja:"ez szar",akkor az egész világ nevében nyilatkozik valamiről és minősíti azt.De mi értelme van bármit is minősíteni? Szerintem ez egy nagyon nagy betegség az emberiségben.Divattá vált minősíteni,mivel egyszerűségre törekednek,nem akarják kifejteni a véleményüket,hogy miért nem tetszik nekik,és nincsenek tisztában azzal,mennyire bántó tud lenni.Pedig nem is saját műről van szó.De mégis...értitek.Na meg mondom,amúgy is,amire azt mondja,hogy szar,arra lehet,hogy más meg azt mondja,hogy jó.Akkor most leáll vele vitatkozni,hogy nem,mert ez igen is szar.Nem,nem fog leállni vele,maximum kiröhögi és egy pancsernak könyveli el az illetőt,csak azért,mert olyat szeret,amit ő nem.Pedig az érmének két oldala van.Mi van akkor,ha az ő egyik kedvelt zenéjére csak így tömören,velősen valaki rádobja,hogy "szar".Ő azt mondta,leszarja,ne hallgassa,kész.De szerintem nem ennyi lenne...De ha nem is röhögi ki,akkor helyesbít,hogy "hát,nekem nem tetszik".És még mindig nem mondta meg miért! Csak rávágta,hogy nem tetszik.Meg annyira egyszerű minősíteni úgy előadókat,hogy pár számot hallott tőlük,áhhh...És a parfümösre még emlékeztek? "Az borzalmas!"
Mi van,ha én pont azt az illatot tartom jónak? Ha az az illat megtetszik nekem,és viszem is a kasszához,hogy fizetni szeretnék érte,akkor a biztonsági őr előtt kb. 1.égek 2.emiatt elkönyvel egy baleknak amiatt,mert "a bolt legrosszabb parfümét vettem meg."Na,az ő hatezer ft-os kedvenceiről meg ne is beszéljünk,azok sem voltak sokkal különbek,csak éppen bunkó lettem volna,ha azt mondom rá: ez borzalmas! Érzitek? Tehát,az hogy jó,rossz,ezek relatív fogalmak,és éppen ezért kell tiszteletben tartani,hogy a másik mást szeret,ezért könyörgöm,ne minősítsünk már egy olyan dolgot,amit egyébként szórakoztatásra kap az ember,és nem is muszáj megvásárolni,sőt,az illető,aki fikázta még fele olyan jót se tudna csinálni.Ennyire nehéz lenne kimondani,hogy "nem tetszik,mert..."?
Ennyire nem lennének az emberek toleránsak? És ennyire elfelejtkeznének magukról az emberek? Ennyire alkottak maguknak más etikai kódexet,mint amilyen régen volt,vagy mint amilyennek lennie kéne? Persze ezekért is én lettem leugatva,hogy "nincsen igazam" meg hogy "ez hülyeség".Eleve azért mondta rám,mert nem egyezett az övével a véleményem.Egyébként megfigyeltem,egy ideje direkt ellent mond nekem sok dologban...akarva-akaratlanul is talán,talán már annyir benne van,mert ő önállóbbnak akar tűnni,vagy tudja a faszom...És hogy "ez hülyeség".Áháá,szóval hülyeséget beszélek? Milyen jogon minősíti az én szavaimat? Csak azért,mert nem ért vele egyet? Megfordítható a dolog,én is mondhatom neki,hogy hülyeség,amit mond,de valahogy még megvan bennem ez a tapintatosság. Persze nyilván ellent mondott volna,hogy nem hülyeséget mond.Azt hiszi,hogy neki van igaza.Nem,nekem sincs igazam,nem tudhatjuk,kinek van igaza.Ez csak a véleményem volt,így gondolom,kész.Nem muszáj egyetérteni vele.Ha most én azt mondom egy szekrényre,hogy az barna,ő azt mondja,hogy az nem is barna,mert sárga,akkor hiába mondom,hogy nem,nem így van,nézze már meg jobban,nem fogja elismerni,mert akkor neki az ciki lenne,hogy nem neki volt igaza,ráadásul az emberekbe olyan szinten beleépült már a védekezés,hogy ösztönszerűen védik a saját igazukat,és még csak véletlenül sem hallgatják meg a másikat,vagy jobb esetben meghallgatják,de nem gondolkoznak el azon,amit mondott.Pedig hátha egyszer előfordulna,hogy "bassza meg,tényleg igaza volt..." Na mindegy,kár a gőzért,talán ha majd kicsit érettebb lesz,akkor majd...akkor majd esetleg.Addig meg harcolok és harcolunk,nem csak az igazunkért,hanem azért is,hogy ezek mellett sikeresen leküzdjük az élet csapásait és túléljük Isten szadizmusát...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soprano.blog.hu/api/trackback/id/tr70695340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása