HTML

Hétköznapok tőlem,rólam,másokról,másoknak

csak tények és gondolatok :)

Friss topikok

  • Sheedy: Neharagudj, de a funky-s meg jazzes részt kihagytam, mert hogy őszinte legyek kicsit unalmas, meg ... (2010.03.23. 06:05) Siska vs. Fanka
  • Soprano: ez nem bosszú,hanem kicsit helyrerakom. ez jellemző is rá egyébként,van köztünk 8 év,mindig nyereg... (2009.04.03. 16:43) A fasz ki van már!
  • Soprano: mindenkinek van egy függősége,innentől kezdve eleve nincs értelme annak,ha valaki a másik ember eg... (2009.01.14. 16:04) Függőség
  • Soprano: áhh,ilyenkor már csak a hustleren normális műsor,azon meg nem alszok el :D (2008.12.16. 22:05) A barátságról majd később...
  • Soprano: öhmm,az ügyintézőssel nem erre gondoltam...:D na jó,felvázolom a szitut.bemegy a kövér pacák a ban... (2008.12.01. 23:49) 15-16 évesek vol 2. és a színészkedés

Linkblog

Kik vagytok ti madarak?

2008.10.24. 02:28 Soprano

Egyre jobban felemészt az underground,úgy szedem le őket,mintha ezen múlna az életem.Kicsit talán befüggtem,mert úgy érzem,hogy kell,és egyre többet akarok meghallgatni,persze vannak nagyon szutykok,de a nagyrésze hallgatható és van pár olyan szám is,amit rengetegszer hallgatok meg.Ilyen Deego/Diggieman,Siska számai,most nagy kedvenc lett az Akkezdet Phiai,a Feenoocchiz meg a Rydu is.Most is épp Feenoocchizt hallgatok,még MC Gőz lett így hallgatottabb.Nem tudom hová megyek,merre felé...Már csak azért is mondom ezt,mert mostanában nem úgy élem az életemet,ahogy szoktam,és kicsit örülök is neki meg nem is.Elmondom,hogy mi volt és lesz a héten:

Szerdán este kicsit betéptem és bebasztam,jól éreztem magam,de sajna semmi zene,nők sem,semmi,persze nem csajozni mentünk ki,de érzem,hogy ezek az önpusztító kintlétek nagyon rosszak.
Aztán csütörtökön,azaz tegnap,de nekem még olyan,mintha ma lenne,szóval úgy mondom,hogy ma,szóval ma Zelével "ünnepeltünk".Vittem egy üveg Martinit,Sopranost néztünk(még jóóóhhh,mimást) meg Joeyt és Two and a half ment de annyira angol volt nekem,nekem meg annyira végem volt,hogy nagyon leszartam már,és képtelen voltam figyelni.
Végülis a Martinit egyedül kellett benyakalnom,mert nem ízlett neki,ivott belőle kb 1 dl-t aztán azt mondta,hogy köszi szépen,de ez túl fűszeres.Megértem,azért ehhez kell ízlés,ez nem olyan,mint a többi pia,eléggé fűszeres meg édes.Ez igazából jéggel jó meg citrommal.
Szerdán is ugyanez volt,akkor Laci nevű osztálytársammal vettünk közösben Martinit meg pizzát,mindkettő nagyon fincsi volt,előbbi azért is,mert ő sem sokat ivott belőle,így lehet azt mondani,hogy akkor is bekúrtam egy üveggel.

Ma is jól éreztem magam,tegnap is,ma is jól fogom magam érezni(ez már ma ma,nem pedig holnap ma),nagyon nagy szétcsúszás lesz,konkrétan azért,mert születésnapomat fogjuk ünnepelni,ami persze még csak 29-én lesz,de mi már megünnepeljük most.Aztán elvileg 26-án Barbinál valami buliszerűség.

Barbiról azt kell tudni,hogy anno azért vett fel,mert hogy meg tudom-e neki adni a spanom telefonszámát,hát ugye egyből felhívtam,hogy megadható-e,azt mondja persze.Nem szeretem más számát osztogatni úgy,hogy nem tud róla,főleg a spanjaimét.Szóval ez a lány felvett msnre,nagyom szerelmes volt spanomba,aztán meg beszélgettünk sokat és nekem is bejövős volt a csaj.Aztán összevesztünk kicsit majd úgy rá fél évre a spanom hatására felvett msnre megint,azóta jóban vagyunk,szoktunk dumálni,de sajnos még egyszer sem találkoztunk...Pedig istenem,mennyiszer hívtam ide-oda,meg már ő is hívott egyszer,és pont nem értem rá,mert a Balatonnál voltam.
A fél év alatt mégcsinosabb lett,nagyon szép lány.Nem mondanám,hogy szerelmes vagyok belé,mert nem ismerem,max. így msnről,de nagyon jól néz ki,ha tényleg bulit szervez,azt már tényleg nem hagyom ki.Egyébként ő tényleg nem az a lány,akit megdugnék egyszer aztán hellosziaszevasz,neem,közel sem az.Olyan egyedien néz ki,irtó jól néz ki,de tényleg.

Szóval,jó,hogy így van sok program meg minden (ha nem lesz semmi a Barbi-féle buliból,akkor lehet,hogy elhívom szombaton egyik dj ismerősöm vip bulijára,remélem eljön),de ezek a programok nekem mindig vagy piával vagy fűvel,vagy mind a kettővel járnak sajnos.De az a gáz,hogy várom,hogy húú de jó,megint lazulás,stb,de valójában így belegondolva nem olyan jó dolog...de például discoban nem tudnék táncolni úgy,hogy kicsit nem vagyok benyomva vagy valami,nem tudom magam eléggé elengedni.Aki képes erre,az már sokszor volt discoban és hozzászokott,vagy nem tudom,egyszerűen el tudja magát engedni.Jó nekik.

Mindenesetre ezt a bejegyzést nem ezekért akartam megírni.Egy srác indított meg.Nem,nem kell félreérteni.Egyszerűen annyiról van szó,hogy ültem a buszon,éppen mentem Zagyvaszántóra és Selypen felszállt egy alak.Aztán a hazaúton valami eszembejutott az ilyenekről.Ez a srác is tipikusan a "zseléhaj,de bunkó vagyok" c. magának diszkófigurának képzelő alak.Ez a 14-20 éves korosztály a falvakban.Igénytelen,tömegcuccok,amiken mindenféle ízléstelen feliratok,a lényeg,hogy valami márka legyen rajta,és amúgy kurva szarul néz ki,de hát meg kell venni,mert ezen kurvára van felirat és ez biztos kurvára menő,és azt hiszik róla,hogy legalább húszezres pulcsi.Aztán ugye bamba fej,igénytelen zselézett haj stim.
Nem tudom,fogalmam sincs...hogy miről? Hogy nekik valóban van-e egyéniségük.Bár ezt a kérdést utálom feltenni,mert általában pont azok kérdeznek az egyéniségről és hangoztatják is azt,akik egyáltalán nem egyéniségek,hanem egy nagy nullák,vagy még annál is kevesebbek. Na nem probléma,azért én elgondolkoztam róla.Nem akarok ítélkezni,nem is szeretek,de mégis van az a bizonyos benyomás...Amit ugye hiszünk ezekről az emberekről.Mindenki mást gondol róluk.A spanjai biztos azt,hogy húú hát ő kurva menő gyerek.A szomszédai azt,hogy egy nyikhaj.Akik meg nem ismerik,azok valószínüleg csak egy divatmajmot látnak benne,aki nagyon nem divatosan öltözködik,de szerinte az a silány cucc menő,ami rajta van.
Szoktam bp-re járni,városban lakok én is,de csak falvakban látok ilyen embereket,de ott rengeteget.A falubéli lányoknak még tetszenek is ezek az agyonmelírozott,ízléstelen hajú piercinges madarak,mert látom,hogy ezeknek mindig van barátnőjük,bár azokból sem nézek ki sok IQ-t...és elgondolkozok: az ilyeneknek van egyéniségük? Döntöttek már az életükben egyszer is olyan dologról,ami igazán nehéz döntés volt? Csinálnak az életben valami értelmeset,ami mondjuk más számára is jó lehet és nem csak saját maguknak?Disco,pia,fű,szex na meg a telefonos zenehallgatás,ami kell nekik.Ezen kívül már csak a létszükségletek vannak tényleg.De belegondolok: ezeknek honnan van pénzük minden hétvégén discoba járni? Mert hogy a nagyrészük az ilyen lusta nyikhaj aki otthon punnyad egész nap,aztán éjjel meg legényeskedik,az hót ziher.De hát megint ítélkezek anélkül,hogy ismerném őket.Bár ismerek hasonló jellemű embereket,mégis ilyen hamisíthatatlan falusi bunkóvagyok gyereket nem.De amint felszállt a buszra,egyből: "te jó ég..." Ránéztem,és ezt mondtam.Ráadásul a fejükkel is nem csak ilyen bunkó bamba tekintettel tudnak nézni,hanem kicsit agresszívan is,hogy azért a hatást keltsék,hogy ők valakik.Jó,azért a punkok se piskóták,ahogy kinéznek,de a többségükön azért van némi kifejezés is.

Huhh,fáradt vagyok,a Martini még mindig a fejemben van kicsit,pedig még fél 7 sem volt,mikor megittam az utolsó kortyokat.Ma este újabb agypusztító akció,várom is meg nem is,hát majd meglátjuk mi sül ki belőle,cucc van,ez már tuti.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soprano.blog.hu/api/trackback/id/tr52729263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása